12. září 2013

Novinky DM - září 2013

Hezký den :)
S koncem měsíce se pojí spotřebováno a s některými začátky co jiného než novinky z drogerie Dm, která nám každý měsíc ukazuje novinky a akce na různé výrobky. Já jsem vybrala novinky a zajimavé věci :)



Laky Colorama Polka Dots, jsem si vyhlídla už v Americe, tak jsem hrozně ráda, že došly i k nám :) Hned jdu do Dmka pro nějaký krásný odstín!


Kdo by této akce nevyužil že? Sleva na tolik značek a za nic, navíc (pokud příjdete dříve) můžete dostat aplikátory na oční stíny.



Všechny obrázky jsem si "vysříhla" z této dm-drogeriemarkt stránky. Já se teda chystám asi jenom na laky a 25% slevu, víc mě moc nezaujalo. Akce platí od 11.9. 2013. Jestli chcete vidět obrázky větší, stačí na ně kliknout. Co vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)