14. září 2013

S-he třpytivé oční liky

Hezkou studenou sobotu :)
konečně je tady víkend, na který jsem já osobně dlouho čekala. Včera odpoledne jsem byla s kamarádkou po škole ještě nakupovat a v Gate jsem našla nálepky na nehty (na celý nehet) jen za 24Kč! Zkoušela jsem je zatím na jeden nehet a vypadají celkem slušně, takže o nich bude určitě brzo článek :) Dneska ale o třpytivých linkách na oči značky S-he.




Nejprve bych chtěla říct, že jsem si je nekoupila, ale dostala od ségry.. Po vyzkoušení bych si je asi ale i sama koupila :) Jsou to jednoduché linky na oči, které obsahují hodně třpytek, které se na slunci krásně třpytí, takže to byla záležitost konce jara a léta, kdy sluníčko svítilo. Štěteček mají kupodivu hodně dobrý a dobře se s ním manipuluje. Výdrž je taky dobrá - celý den ve škole - takže +7 hodin. Po těchto linkách jsem si koupila ještě pár dalších a takhle vznikla asi moje láska k tužkám na oči a těmto třpytkám :) Cena bude asi okolo 70Kč.

Používáte barevné linky/tužky na oči nebo si stojíte za klasickou černou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)