4. září 2013

Blue Sparkly Nails │ Nehty

Hezký den :)
dlouhou dobu nebyl článek o nehtech, tak dneska to napravuju. Nehty jsou jednoduché, trochu zimní bych řekla, ale prostě jsem měla náladu na modrou :)




Nehty jsem ozvláštnila modrýma třpytkama, proto fotky nejsou moc zaostřené. Na lak essence jsem recenzi už psala tady. Jak jsem psala, nehty vypadají spíše zimně a v tomto ročním období je určitě taky budu i nosit, jelikož se mi moc zalíbily.

Jak často si lakujete nehty? Necháváte si oprýskaný lak na nehtech dlouho?

PS: Už začala první giveaway tak neváhejte a zapojte se! 

3 komentáře:

  1. Vypadají moc pěkně :)
    já si lakuju nehty skoro každý druhý den, protože pořád střídám barvy :D Vždycky si koupím nějaké nové a hned je musím vyzkoušet, takže mě 1 lak na nehtech dlouho nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takové nehty se mi líbí moc ! :) Krása !

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)