18. září 2013

Fall is coming │ Nehty

Hezký upršený den všem :)
Teď jsem týden neměla foťák a až tehdy jsem zjistila, jak moc ho potřebuju :) Najednou jsem neměla fotky na články (díky ti koncepty!), naštěstí už ho mám, takže je tady nic jiného než další z mnoha nehtových postů. Už se pomalu přesouvám do podzimních barev, takže podle toho zvolená nynější barva laku.

 
 

Při vybírání nějakých podzimních laků, jsem zjistila, že ačkoli je to moje nejoblíbenější období, tak moc laků "k němu" nemám. Tenhle je ale perfektní. Je to tedy lak značky Avon v odstínu Grape goddess. Barva to je krásná, růžovo/fialová s růžovými a sem tam zlatými třpytkami. Lak jsem dostala od kamarádky na narozeniny, cena těchto laků v Avonu je 50-90Kč (hodně to záleží na akcích). Kryje ve dvou vrstvách, já jsem dala ale tři, jelikož až pak vypadal na nehtech sytě. Dost pruhuje, takže první vrstva není vůbec rovnoměrná, to ale nevadí... Neschne nijak pomalu, taky mi celkem dobře na nehtech drží a to je co říct, jelikož s výdrží laků na mých "supr" nehtech je to vždycky špatné - tak 2 dny bez poškození, ale určitě by zvládl i víc. Za sebe teda tenhle lak můžu doporučit.

Máte nějaké oblíbené podzimní barvy - co se týče nejen nehtů, ale i oblečení atp.?

1 komentář:

  1. Takáto farba teraz veľmi fičí, v podstate používam stále ružové odtiene alebo dofialova ale mám i zopár neonovych kuskov....teraz na jeseň mám rada čiernu a béžovú...a burgundy :)
    u mna na blogu prebieha Ga :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)