6. září 2013

Avon jemná pleťová maska s broskví

Zdravím :)
dnes si dáme recenzi na věc, která se tady ještě neobjevila. A tou je maska na pleť od značky Avon. Masku mám doma už celkem dlouhou dobu (bude v nejbližším spotřebovánu), takže jsem si na ni už udělala pevný názor a tady je:




Maska nemá úplně čirou barvu a obsahuje malé množství hnědých kuliček, které mají sloužit asi k tomu, aby pleť prokrvily a odstranily (možná) starou kůži. Moc hezky voní, pleť mám po ní jemnou, hebkou a nepne takže i trochu hydratovanou - což je vše, co by dělat měla. Ovšem teď už potřebuju něco více, než jenom masku na jemnou pleť takže jsem si objednala peeling (o tom někdy příště). Za mně tedy doporučit můžu, je to příjemná maska a cena je asi 60-70 Kč za 125 ml.


Používáte ve své rutině pleťové masky? Nebo jen tak občas?

2 komentáře:

  1. Já ještě nikdy žádnou pleťovou masku neměla. Ta musí krásně vonět!

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám pleťovou masku zn. Freemann 2x až 3x týdně.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)