6. října 2013

Alterra čistící ubrousky Sen jižního moře

Ahoj :)
Odličovacích ubrousků (spíše značek) jsem vyzkoušela už dost, co se týče těch nejlevnějších a nevěřila jsem, že by mi některé nemohly vyhovovat nebo nebýt dobré až do doby používání těchto...



Ubrousky mají podivný povrch, který není moc příjemný a vůně je taky hodně zvláštní a výrazná, takže by mohla hodně lidem vadit a netuším, jak má vonět sen jižního moře - prostě zajímavě voní. Při odličování se chovají hůře než cenově stejné ubrousky Balea - s řasenkou si poradí jako Balea s voděodolnou řasenkou, takže ji odlíčí, ale chvíli to trvá. Vlhčené jsou za to dostatečně, možná až moc, jelikož pěna a ta odličovací "voda" z balíčku občas vytíkají a tak nálepka (uzávěr) nedrží. Ubrousky mám v krabičce, takže nevysychají, ovšem pokud bych je v ní neměla, tak by díky této vlastnosti asi brzo vyschly. Zbytek korektoru, makeupu atp. co mi na konci dne na pleti zbude odlíčí, ale při dočišťování na vatovém tamponku ještě přeci něco je. Abych to shrnula, tak z nich nejsem nijak nadšená... Cena je okolo 30Kč za 25 kusů a koupíte je v drogerii Rossmann. 

LANCOME SOUTĚŽ O ŘASENKU - https://www.facebook.com/groups/160536424126201/

Máte nějakou špatnou zkušenost s odličovacími ubrousky/vodou/mlékem?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)