18. ledna 2014

18.1. 2014

Ahoj :) 
Pokud už máte všechny písemky za sebou a známky uzavřené tak krásný víkend, pokud vás ještě nějaké testy a zkoušky čekají tak hodně štěstí :) Já už mám všechno napsané, jelikož se nám uzavírají známky už 20. 1. 2014 ve 12:00. Nechápu, proč se uzavírají už teď, když se vysvědčení dává až za dva týdny potom. Podařilo se mi udržet si vyznamenání (kromě prvního pololetí v prváku), tak jsem ráda, ale nechci nic zakřiknout.

Tento měsíc bych chtěla začít psát články o nákupech. Asi se na blogu nebudou objevovat každý měsíc, jelikož si toho každý měsíc tolik nekoupím a dělat článek např. na vatové tamponky, sprchový gel a balzám na rty mi přijde zbytečné :D (navíc, bych vám o těch produktech mohla napsat jen cenu a kde jsem ho koupila) Ovšem tento měsíc toho mám více, tak chci udělat článek.

Taky bych chtěla konečně udělat článek o mé "sbírce" laků na nehty a dělat ji třeba každý rok nebo i půl roku, jelikož laky dost měním, nakupuju a vyhazuju.


Nakonec přidávám odkaz na nejnovější video z jednoho z mých nejoblíbenějších kanálů na youtube a to je Cutepolish - je to návod na jednoduché pastelové tučňáčky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)