26. ledna 2014

Orange Gold Nails (Miss Sporty + Milani) │ Nehty

Krásnou neděli :)
V minulém článku jsem byla ráda za sníh, dneska už tak nejsem :) Včera bylo u nás -11 °C, asi pět minut jsem ráno koukala na ten teploměr a divila se, že tam je taková kosa a celý den sněžilo. Jak jsem si už myslela, že bude jaro a zima se nějak přeskočí, tak jsem na to připravila i nehty touhle kombinací oranžové a zlaté.




Použila jsem lak od Miss Sporty č. 343 (zmínka v tomto článku klik)a Milani 525 Gold glitz (recenze klik), které spolu vypadají moc hezky - ale spíš asi na léto a ne do tohohle mrazu a sněhu. Na lak od Miss Sporty samotný jsem recenzi ještě nedělala, tak vám něco o něm napíšu dnes. Na nehtech mám 2 vrstvy, ale stačila by určitě i jedna trochu silnější. Schne opravdu celkem rychle a má krásnou krémovou barvu - oranžovou s trochou růžové. Štěteček je kratší a na konci kulatý, jako to teď dělá hodně značek, a mě to maximálně vyhovuje. Všechny laky od Miss Sporty (rychleschnoucí nebo dlouhodržící) koupíte za 30 Kč, ostatní třpytivé a pečující jsou dražší.

Ve škole je to teď super, jelikož jsou uzavřené známky už týden a za pár dní je vysvědčení, takže budu hledat nějaké zajímavé tagy a předepisovat články, aby jste měli co číst, jako obvykle v novém článku - ob den :)

Máte nějaký tip na dobrý podkladový lak/top coat, který prodlouží výdrž laku na nehtech? 

3 komentáře:

  1. aké máš pekné nechty :3 čo by som ja dala zato aby som ich mala také dlhé ako ty :/ a tá kombinácia je veľmi pekná :) veď klasika..červená + zlatá <3

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju :) Ve skutečnosti nehty nemám zas tak dlouhé. Oproti spolužačce kraťoučké, ona má své přírodní nehty dlouhé a pevné! :)

      Vymazat
  2. Krásně sladěná kombinace :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)