22. ledna 2014

Essence 165 Here´s my number │ Nehty

Hezkou středu :)
Pokud jste někdy v minulém týdnu zamířili do DM nebo Rossmannu a koukli na stojan značky Essence, tak jste určitě zahlédli výprodeje vybraných výrobků. Já sama jsem si v tomhle výprodeji koupila čtyři věci, o kterých se dozvíte v nákupech za leden. Jedním z nich byl tento pískový lak, o kterém jsem neváhala ani sekundu jestli ho vzít, nebo ne. 



 

Hned ten den jsem ho nalakovala, abych zjistila jaký je. Štěteček je obvyklý jako u ostatních laků od Essence (z řady Color&Go) a to širší a na konci kulatý. Při první vrstvě jsem si říkala, že to bude asi na hodně dlouho, ale nakonec stačily jen vrstvy dvě. Schne celkem dlouho, takže doporučuji s k tomu pustit seriál :) S vytvrzovačem laků od Four Seasons mi vydržel dva dny a to se už ten druhý den oťukával na špičkách nehtů. Ovšem ta barva se mi dost zalíbila - objevila jsem v něm totiž nejenom stříbrné a šedé třpytky, ale taky jedny, které odrážejí světlo do různých barev, takže barva ne nehtech nepůsobí tak "nudně".

Jenom jsem se utvrdila v tom, že pískový lak od Gabrielly Salvete je lepší, ale i tak, bych chtěla vyzkoušet i ty od jiných značek - Rimmel, Avon... 

Jaké pískové laky jste vyzkoušeli vy? Od které značky se vám nejvíce pískové laky líbí?

4 komentáře:

  1. od Essence jsem žádný pískový zatím nezkoušela.. a nevím, možná si jeden vezmu, abych porovnala rozdíly, jinak mě ani moc nelákají. tento mi připomíná jeden lak od Rimmelu, taktéž pískový. ten mám, ale zatím jsem ho nelakovala.. ale už z lahvičky se mi zdá jako více do černa ;)
    jinak je tenhle láček ale moc hezky ;) jen těch "pískáčů" mám ted doma nějak moc.. musím šetřit svou peněženku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pískáče od Essence mi velmi vyhovují, mám všechny tři barvičky :) Ve své sbírce mám samozřejmě ještě GS (6 ks) a Rimmel (2 ks). Co se kvality týče, řekla bych, že jsou na tom všechny značky v postatě stejně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný! pískové laky mají své kouzlo, i když jsem mu nějak moc nepodlehla abych ho nutně musela mít doma:) každopádně zrovna na ty od Essence se určitě někdy půjdu mrknout a nějaký koupím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Gabriella Salvete rozhodně vede! co se týče essence, té značce moc nevěřím..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)