20. ledna 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - leden 2014

Krásný začátek týdne :) 
Dneska mám pro vás článek, který se tady ještě neobjevil. Bude to něco ve smyslu co teď používám a líbí se mi to - oblíbenci jsem to nazývat nechtěla, tak jsem vymyslela název Péče o pleť, tělo a vlasy - leden 2014.


Nejprve začnu pletí. Můj nynější používaný pleťový krém je Balea Ultra Sensitiv pleťový krém (recenze klik). Ještě není moc zima, tak jsem přešla na lehčí a méně hydratační krém, cenu netuším, jelikož jsem ho dostala. Používaná maska je Avon Planet Spa s citronovou trávou a květy plumérie (recenze klik), kterou koupíte v katalogu za cca 70 Kč. Pleť krásně zjemní a hydratuje.


Ze sekce tělo tady mám taky jen 2 věci. Fa Active pearls Anti-Perspirant, který koupíte v každé drogerii, já jsem ho koupila v Dm za 60 Kč. V poslední době jsem si oblíbila tuhé deodoranty, ale trochu mi barví oblečení, tak chci zkusit gelový deodorant. Nikdy jsem nespotřebovala tělové mazadlo tak rychle, jako tohle Beauty Formulas Vanilla Sugar (recenze klik). Dostala jsem ho dárkem, ale seženete ho v Albertu za 40 Kč.


S vlasové péče tady mám opět dva produkty. Garnier Ultra Doux šampon (recenze klik) mě moc nezaujal svými "mycími schopnostmi", ale za tu cenu okolo 70 Kč je super. Schwarzkpf GlissKur regenerační expres balzám na vlasy používám už celkem dlouho (bude recenze) díky mamce, která ho už nepoužívala a dala mi ho. Funguje jako kondicionér a vlasy po něm déle hezky voní.


Jako poslední produkty jsem vybrala něco z dekorativní kosmetiky a nej nejoblíbenější produkt - Nivea Lip Butter Caramel Cream (recenze klik), který se u nás ještě nedá zakoupit, ale až to půjde, tak ho určitě vyzkoušejte! Elf krémové oční stíny Sugar Cookie (recenze klik) nepoužívám jako krémové stíny, jelikož takhle stojí za velké nic, ale růžovou část jsem si oblíbila používat jako rozjasňovač na lícní kosti a do vnitřních koutků očí.

Jací jsou vaší oblíbenci za poslední dobu?

4 komentáře:

  1. To je pekny clanek :-) doufam ze to bude pravidelna rubrika :-) pripomina mi to moji pravidelnou rubriku Aktualni pouzivane produkty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že jsem se nechala inspirovat. Nejprve jsem to chtěla napsat jako oblíbence, ale ty bych za každý měsíc asi nevymyslela, tak jsem to pojala takto :)

      Vymazat
    2. Me to nevadi :-P bavi me to cist :-) a kdyz jsi to ty tak se nemam pro zlobit :-* :-)

      Vymazat
  2. Balzám od Gliss kuru taky používám a jsem s ním moc spokojená:) Občas si s ním vlasy přestříkám i přes den, protože ta vůně je opravdu krásná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)