2. ledna 2014

Zelená kachna a zlaté pozlátko? (Milani + Yves Rocher) │ Nehty

Krásný den :)
Jo, takhle to dopadá, když mě zajímají překlady názvů laků na nehty. Tyhle dva mě překvapily, tak jsem je dala rovnou jako nadpis tohohle příspěvku.

 
 
 

Tahle kombinace laků se mi líbí asi nejvíce, co se snad všech kombinací laků co jsem kdy nalakovala týče! Nelíbí se mi úplně tmavé nehty, ale jsem ráda, že jsem si ten zelený lak od Yves Rocher koupila. Sehnala jsem ho jen za 19Kč ve výprodeji (nejbližší YR obchod slevy nemá, ale v jiném obchodním centru byl větší obchod = slevy ;)) a je v odstínu 61. Vert canard neboli zelená kachna. Druhým lakem je Milani 525 Gold glitz (recenze), který má taky krásnou barvu - spíše třpytky.

Jsem si jistá, že tuhle kombinaci laků ještě často nalakuju. Hlavně Milani se bude hodit snad ke každé barvě laku na takovou tu ozdobu - na prsteníček, což jsem si teď oblíbila dělat.

Máte vy nějakou svou oblíbenou kombinaci laků na nehty nebo třeba oblečení?

3 komentáře:

  1. je to opravdu krásná kombinace.. a ten zlatý se bude hodit ke všemu :)
    já žádnou oblíbenou kombinaci ani nemám, vždycky mě tak něco napadne.. tak to zkusím zkombinovat ;) většinou ale jen základní lak plus nějaký zajímavý topcoat

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc hezké! Laky od YR mám neskutečně ráda jako jediné mi drží na nehtech klidně 2 týdny, jinak já jsem spíš na tu klasiku jako jsem červené nehty. Cítím se v tom nejlíp:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten zlatý je přenádherný! Jinak já jsem konzerva, co se kombinací týče, tak u mě vyhrává červeno-černá. Ale moc nekombinuji, jenom když mám chuť.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)