14. ledna 2014

Avon Foot Works - krém na nohy

Pěkné úterý :)
Sice doba, kdy se o nohy doslova musí pečovat (léto) bude pravděpodobně až za delší dobu, tak mám pro vás dneska recenzi na jeden a můj první krém na nohy od značky Avon.




Celým názvem je to Hydratační a zjemňující krém na paty Avon foot works. Cenu netuším, jelikož jsem ho dostala, ale do 80 Kč ho určitě seženete. Krém je hodně hutný, ale snadno se rozmazává. Se vstřebáváním je to horší - celkem to trvá, ale když už si počkáte, tak potom budete mít opravdu jemnější paty a okolí. Moc se ho nespotřebuje a jelikož ho nepoužívám každý den a navíc v létě se na něj musí dát ještě opalovací krém, tak ho budu mít doma asi dost dlouho. Takže pokud hledáte něco na léto na tvrdé paty a nechcete pořád používat pemzu, tak bych krém doporučila. Na hodně tvrdé paty asi nepomůže (nemám na čem/kom vyzkoušet), ale jinak se určitě hodí a je dobrý.

Používáte nějaký krém speciálně na nohy nebo jen obyčejné tělové mléko/máslo?

1 komentář:

  1. Dříve jsem taky takových krému měla spousty, teď většinou na nohy použiju to co mám většinou na ruce a nestěžuju si:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)