24. ledna 2014

Fenjal tělové mléko pro intenzivní péči

Krásný pátek :)
Tak konečně k nám dorazil už sníh! Není ho sice moc, ale na pocit, že je doopravdy zima to stačí :) Už dávno bylo v některém z boxů tohle cestovní balení tělového mléka, ovšem dostalo se na něj až teď, kdy jsem dopotřebovala mazadla na tělo, které jsem už doma měla. Jaké tedy je?




Celým názvem se jmenuje Fenjal tělové mléko pro intenzivní péči a je ho 30 ml. Obsahuje mandlový olej a bambucké máslo. V tomhle cestovním balení ho můžete sehnat v drogeriích Rossmann za cenu okolo 30 Kč, určitě se dá koupit i ve větším balení, to jsem ale nikde v okolí neviděla (jen na internetu na blozích). Mně teda moc nevoní, připomíná mí něco jako babičkovský krém a krém pro malé miminka v jednom, ale je to věc názoru. Je tekutý, takže ho stačí opravdu málo na to, aby jste si namazali např. celou nohu a vůně se na pokožce drží, ale ráno už cítit nejde. Celkem rychle se vstřebá a nezdá se mi, že by byl nějak intenzivně hydratační a pečující. Ještě bych chtěla okomentovat to dávkování a uzávěr, který taky není nijak slavný - tělové mléko z toho musím vytřepávat a nejde poznat kolik toho zbývá.

Za mě tohle tělové mléko teda doporučit nemůžu. Možná že v jiné vůni nebo typu by bylo lepší, ale tohle ne. Raději si koupím tělové mléko od Baley.

Zkusili jste něco od této značky? Máte nějaké osvědčené tělové mléko/máslo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)