30. ledna 2014

Spotřebováno - leden 2014

Krásný čtvrtek všem :)
Dnes jsem tu už s pravidelnou rubrikou Spotřebováno. Tento měsíc toho mám tady trochu více, tak hezké čtení :) 

Palmolive Aroma Therapy sprchový gel s mandarinkou a citronovou trávou - Obyčejný sprchový gel. Měl příjemnou vůni a stojí okolo 40-50 Kč.
Balea pěna na holení pro citlivou pokožku - Nic jiného už nekupuji. Je levná a dobře funguje - jednoduše dělá to, co má :) Stojí 45 Kč,
Garnier Ultra Doux šampon s levandulí a růží - Čekala jsem od něho asi moc, ale nijak mě nezaujal a znovu ho nekoupím. Je celkem levný (cca 70 Kč za 400 ml), vlasy se daly po použití rozčesat, ale pořád bylo zapotřebí použít kondicionér. Více v recenzi (klik). 


Ebelin bezacetonový odlakovač - Další stálice, kterou už za nic jiného pravděpodobně nevyměním. Ebelin navíc zvětšilo balení na 200 ml a stojí kolem 35 Kč.
Balea antibakteriální pleťová voda - Slibuje pomoc s černými tečkami a pupínky - nezaznamenala jsem rozdíl v tom, kdy ji teď nepoužívám a předtím. Obsahuje alkohol, takže trochu vysušuje, ale na dočištění byla super. Přesnou cenu si nepamatuji, ale bude to do 70 Kč.
Atrid čistící pleťové mléko - Už nikdy více! Štípe v očích, špatně odličuje řasenku... Raději zůstanu u odličovacích ubrousků. Více v recenzi (klik).


Essence Snow Jam 01 Goofy-Blue - Krásná zimní barva laku na nehty, škoda že mi došel zrovna kdy konečně napadl sníh - trochu ironie. Koupit už se žel nedá. Více v recenzi (klik).
Balea Young Naschkatze balzám na rty - Balzámy od Baley jsou další mou stálicí, jsou levné a za těch 30 Kč jsou super. Na zimu je ale třeba pořídit si něco více hydratačního. Více v recenzi (klik).
Balea Intensiv balzám na rty - To samé jako u balzámu předtím ↑. Více v recenzi (klik).
Maybelline Affinitone 02 Natural - Kdyby se u nás prodával ve světlejším odstínu, tak bych si ho znovu stoprocentně koupila, ovšem neprodává a barevně mi sedí spíše na léto a podzim. Vydržel mi rok a stojí 120 Kč.Více v recenzi (klik).


Balea Seelenzart Maske (2x8 ml) - S maskami od Baley jsem nikdy neměla problém (vyzkoušela jsem předtím několik těch "pytlíčkových"), ale tahle mě na obličeji pálela. Nedopotřebovala jsem ji celou, ale znovu ji zkoušet nechci.
Beauty Formulas body butter cream - Moje zatím asi nejoblíbenější pečující věc na tělo! Hezky voní a hydratuje. Za tu cenu ho určitě zkuste. Více v recenzi (klik).
My face vatové tamponky 70 kusů - Byly dost hrubé, ale za to se nerozpadávaly a celkem držely při odlakovávání nehtů. Neurazí, cena je okolo 30 Kč.


Eucerin neutralizující denní krém pro citlivou pleť se sklonem k zarudnutí - Má zelenou barvu! Opravdu jsem poznala, že má červená vyrážka šla méně vidět. Nepotřebujete ho moc, na celý obličej - je lehký a hydratační.
Nivea Hydro care šampon - Čirý gelový šampon s jemnou květinovou vůní. Jinak se chová jako obyčejný šampon.
Avon solutions regenerační noční krém - Nebyl hutný, má nažloutlou barvu, vůně je podobná ostatním krémům od Avonu, které jsem zatím zkusila.

Máte s něčím, co jsem zmínila, zkušenost?

2 komentáře:

  1. Doufám, že nikdy nezruší korektor Affinitone- lepší jsem zatím neměla :)

    OdpovědětVymazat
  2. My s mamkou si kupujeme ten odlakovač na nehty a je super,to máš pravdu! :) A občas si koupíme ten Palmolive sprchový gel a krásně voní :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)