4. ledna 2014

Milani 525 Gold glitz │ Nehty

Hezký začátek víkendu :)
V minulém článku jste mohli vidět mou oblíbenou nehtovou kombinaci laků, tak dneska vám povím něco více o jednom z dvojice laků. Jedná se o krásně zlatý lak od Milani.




Lak jsem si koupila jen díky 50% slevě, která probíhala na stránkách milanicosmetics.eu. Před slevou stál 100Kč, tudíž po slevě krásných 50Kč a za tu cenu jsem si jeden vzít musela. Lak neobsahuje jenom zlaté třpytky, ale taky i třpytky trochu do oranžova. Před používáním se musí protřepat, jelikož se třpytky rády usadí dole v lahvičce. Lakuje se dobře, k hezkému krytí stačí 2 vrstvy a štěteček není nijak zvláštní - obyčejný kulatý. Jelikož mi vadila hrubost laku na nehtu, tak jsem nehty ještě přelakovala průhledným vytvrzovačem Four Seasons, po kterém třpytky už nešly tak "cítit". I přes to, že to je lak tvořený jenom třpytkami, tak mi moc dlouho na nehtech nevydržel - 3 dny bez poškození, pak se začal na špičkách nehtu pomalu oťukávat. Ovšem já mu to klidně odpustím, i to, že ho musím odlakovávat jedině alobalovou technikou (video zde) - je totiž krásný!!

Už jste ho mohli vidět v nehtovém článku zde.

Jaká je vaše oblíbená značka laků na nehty, nebo jen jeden lak?

4 komentáře:

  1. Taky jsem tu akci jak byla využila a objednala si rovnou 3 krásné laky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivovala jsem ho už v minulém článku a obdivuji ho i teď, je vážně nádherný. Asi ho musím mít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem si ho koupila. Taky si myslím, že je nádherný :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)