8. ledna 2014

Nivea Lip Butter Caramel Cream

Hezkou středu :)
dneska to bude ve škole první den pekla - první čtvrtletka a písemka vůbec od prázdnin - pak už se to táhne další dva týdny v kuse s písemkami... Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na balzám na rty, který mám díky kamarádce, která ho sehnala v Polsku.

 

 

Nivea Lip Butter Caramel Cream je jedním z asi 4 druhů těchto "máslíček na rty" - další je malinové, vanilkové a obyčejné. Přesnou cenu nevím, jelikož jsem ho dostala dárkem, ale co jsem viděla tak v Polsku to měli okolo 60 Kč což není moc na to, kolik produktu za to máte. Voní jako karamel, trochu sladce, ale nijak přehnaná vůně to není. Hydratace je úžasná! Mám ho raději než obyčejnou vazelínu, která je hodně hutná. Tenhle balzám je jemný, rty hydratuje po celkem dlouhou dobu prostě krása :) Ovšem nevýhodu to má taky a to balení, které je kalíškové = mazání rtů prsty, což se hodí tak na doma, ale někomu to třeba vadit nemusí.

Za mě balzám tedy můžu jenom doporučit, kdyby ho dělali v tyčinkové podobě, tak by to bylo ale ještě lepší. Pokud chcete něco na doma, třeba používat před spaním nebo na popraskané rty atd., tak tohle je to pravé. Až se dostane do ČR tak si ho určitě koupím znovu, možná v obyčejné neparfémované verzi.

Vyzkoušeli jste už některé z nových Nivea lip butters? Viděli jste ho někde v Česku?

2 komentáře:

  1. juj to ti zavidim:) ja by som ho chcela v malinovej :)

    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)