10. ledna 2014

My makeup story TAG

Krásný pátek! :)
Konečně poslední den ve škole v týdnu! Musím říct, že mi tenhle týden připadal nekonečný a celkem mě děsí, že to je jen první týden z dalších skoro 6ti dalších měsíců. Dneska je na programu Tag, tentokrát o makeupu a mě. Hezké čtení ;)

1. V kolik letech si začala používat kosmetiku?
- Bylo to asi na začátku osmé-deváté třídy, to mi bylo 14 let. Možná už dříve, pokud se počítají pokusy se sestřinou kosmetikou.
2. Jak jsi se k makeupu dostala?
- Pravděpodobně od sester, nebo když jsem viděla, že se ostatní holky ve třídě malují a potom jsem objevila kouzlo youtube gurus a blogerek :D
3. Jaká je tvá oblíbená značka?
- Nemám jednu oblíbenou značku, záleží na produktu... Ale mám dost věcí od Essence, Avon dělá mou nejoblíbenější řasenku (a Gabriella Salvete podobnou) a od Maybelline se mi hodně věcí líbí, ale mám zatím jen jednu.
4. Co pro tebe znamená makeup?
- Zakrytí toho, co nechci aby ostatní viděli a zvýraznění očí, které jsou podle mě na obličeji to hlavní.
5. Pokud by jsi mohla používat jen 4 produkty, jaké by to byly?
- Korektor, řasenka, balzám/lesk na rty a teď už i pudr.
6. Jaký je tvůj oblíbený kosmetický produkt?
- Krémové oční stíny nebo barevné (nepředstavujte si neonové barvy! :D) tužky na oči.
7. Jak by jsi porovnala kosmetiku z drogerií x drahou značkovou kosmetiku?
- Jelikož jsem studentka, tak nemám peníze na kupování drahé kosmetiky, takže porovnat nemůžu. Ale chtěla bych vyzkoušet jednou Benefit.
8. Jakou jednu radu by jsi dala makeupovým začátečníkům?
- Nemyslím si, že jsem odborník, ale co bych řekla - pokud to nepotřebujete, nedávejte toho na obličej moc! ;)
9. Jaký kosmetický trend nikdy nepochopíš?
- Není to asi už moc o kosmetice, ale nemám ráda gelové nehty. Sama jsem je měla jednou a nikdy více! Co se týče líčení, tak to musí ten člověk umět "nosit", pak je hezké skoro všechno.
10. Kdo je tvůj vzor co se líčení týče?
- Vzor nemám, sama toho moc nepoužívám, ale kdyby byla otázka co je tvůj vzor a ne kdo, tak se často dívám na videa o přirozeném né moc výrazném líčení. Jen doma zkouším občas takové moje pokusy :)

Jak by jste na tyhle otázky odpověděli vy? 

2 komentáře:

  1. Já bych odpovídala podobně jak ty. Nejvíc se shodnem asi u té 4.té otázky.. na tu bych odpověděla snad úplně stejně!! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)