12. ledna 2014

Garnier Ultra Doux šampon - levandule a růže

Krásnou neděli všem :) 
Doufám, že se máte všichni lépe než já (:D) a užijete si poslední víkendový den a budete připraveni na příští týden. Dneska mám pro vás recenzi na šampon, který byl novinkou už minulý rok (myslím, že v létě to bylo), ale já ho vyzkoušela až teď. A co si o něm myslím? 




Nejprve mě zaujala vůně - na obalu se píše s vůní levandule a růže - je to jednoduše květinová vůně, ve které jde výrazněji cítit levandule. Hodně pění, což se mi líbí a taky nepotřebujete moc produktu, aby jste vytvořily pěnu a vlasy umyly. Po umytí mi vlasy připadají suché, ale nejsou -> pokaždé používám kondicionér ve spreji, ale i bez něj nejsou vlasy moc zacuchané, ale jemné. Nijak nemastí, ale ani mi neprodlouží dobu za kterou si vlasy musím opět umýt (ob den). Lesklost vlasů jsem moc nepoznala, ale jinak je šampon celkem obyčejný. Balení 400 ml se dá sehnat za 60-70 Kč ve všech drogeriích.

Máte nějaký oblíbený šampon na vlasy nebo masku?

2 komentáře:

  1. Já mám nejraději šampony od Avonu z řady Naturals. Mají nádherně vůně, krásně pění a nemám jim co vytknout :) A masku teď mám takovou žlutou od Glisskur a přijde mi super a navíc se má nechávat působit jen minutu! Ideální pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vůni levandule miluji, ale tenhle šampon mi prostě moc nevoní, třeba bych si ho časem oblíbila, ale když jsem si párkrát přičichla, prostě nee:D:) Jinak můj nejoblíbenější šampon je momentálně od Tigi Some like it hot :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)