1. února 2014

1.2. 2014

Krásný víkend všem :)
Dneska jsem se rozhodla dát si i vám pauzu od recenzí a nechat to dneska na povídacím článku. Jestli jste ještě ve škole a máte taky už od pátku volno, tak užívejte, pokud ne, tak doufám, že si užijete alespoň víkend.

Naštěstí už je konec pololetí, ale i tak se písemky hromadí a pořád píšou (alespoň u nás). Ani trochu odpočinku nám nedají :D Se spolužačkou jsme se ale rozhodly začít chodit do anglického divadla (kde jsme obě už zaskakovaly, jelikož jim chyběly nějaké postavy/herci). Zatím víme jenom téma a už se těším, až se to začne zkoušet a rozdají se role. Vím, že hodně lidem v naší třídě se to nelíbí a příjde jim to snad až směšné - já jsem se k tomu raději nijak nevyjadřovala, ale nic mi to neříkalo. Ovšem po tom záskoku se mi to celkem zalíbilo, tak jsem zvědavá, jak to bude dál...


Děkuji Radce za upozornění na limitku Superheroes. U nás se v DM ani neprodávala (teda já jsem ji tam neviděla a to tam chodím tak jednou za týden) a už byla ve výprodeji! Ještě jsem tam viděla pár laků a takové čtřúhelníčky jako ozdoby na nehty.. Škoda, že tam toho nebylo více :(

Včerejší návštěva Alberta (ještě jsem si koupila korbačíky, ale ty jsem hned snědla :D).

Řetízek jsem dostala na Vánoce od sestry a jejího přítele a nosím ho pořád! Myslím, že není úplně stříbrný, ale je krásný :)

Co je u vás nového?

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. my taky pořád píšem písemky :(, ty se máš že hraješ v divadle :D to bych taky chtěla ;), jinak hezkej náhrdelník :) everything-what-you-need.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Písemky? Prosím,ani mi o nich nemluv :) FUJ!! Divadlo není směšné-ba naopak :) je to skvělá věc pro zabití času a když to někoho baví tak proč ne? :) Krásný náhrdelník :) Jinak Albert 4ever :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Mamka si v DM kupovala z té limitky tenhle lak na nehty → http://3.bp.blogspot.com/-TOrvqk9b9OI/UtxhC_upNaI/AAAAAAAAAUU/WorP1zQdtvQ/s1600/IMG-20140120-WA0004.jpg a je úplně úžasný! :33 Akorát si ho chtěla mamka ještě koupit a už ho nikde nesehnala :/ Díky tvému blogu,jsem se dozvěděla,že to byla limitka :) :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten lak vypadá krásně! Vůbec jsem ho neviděla v té limitce, asi už byl vyprodaný :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)