21. února 2014

Balea professional šampon pro blond vlasy

Hezké páteční dopoledne :)
Konečně poslední den školy před krásnými týdenními jarními prázdninami! :) Zdá se mi, že to uteklo nějak rychle ten týden, ale to vůbec nevadí. Už se těším až si odpočinu a budu mít více času na blog a focení venku! Když je už tak hezky... Dneska jsem sepsala recenzi na šampon od Baley, čtěte dále :)





Poslední dobou mně trápí krepaté vlasy (doufám, že víte, co myslím), a tak zkouším šampony a koncionery co to jde. Tenhle jsem od Baley ještě nevyzkoušela a měli akci na privátní značky DM, tak proč ne :) Čekala jsem, že nebude pěnit, ale není tak špatný - pění tak normálně. Vlasy hezky umyje, nijak mi neprodloužil dobu mezi dvěma mytími - vlasy nemastí ani nevysuší. S mým problémem mi nepomohl. Je třeba po něm použít ještě nějaký kondicionér nebo masku, aby šly vlasy lépe rozčesat. Šampon má nazlátlou barvu, která by měla asi vlasům dodat trochu i pigmentu, toho jsem si ale vůbec nevšimla. Četla jsem ale o tom na hnědé vlasy, ten je tmavý a někomu i vlasy trochu zabarvil (ale rozhodně to nebude jako u barvy na vlasy).
Šampony najdete i pro hnědé vlasy a barvené vlasy (možná je ještě další druh) se stálou cenou 45 Kč za 200 ml jen v drogeriích DM.
Celkově za tu cenu jsem zjistila, že si můžu koupit 400ml šampon od Elséve (za cca 80-90 Kč), po kterém alespoň nemusím používat kondicionér a vlasy jsou jemné. Za zkoušku to ale určitě stojí, třeba zrovna vám vyhovovat bude více ;)

Máte nějaký osvědčený šampon, po kterém se vám moc nemastí vlasy?

6 komentářů:

  1. Mě se vlasy vůbec nemastí po olejovém šamponu od Syoss a nebo od značky Tigi z kolekce some like it hot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Tigi neznám, ale po tom šamponu od Syoss se kouknu :)

      Vymazat
  2. Tenhle už v životě NE, koupila jsem si ho jednou a začala normálně používat. Po třetím umytí se mi začla odlupovat pokožka hlavy a měla jsem krvavé skvrny na hlavě, svědila mě tak šílene hlava že se to nedalo, nevěděla jsem že je z tohoto šamponu, až po týdnu, když se svědění zhoršovalo a krvácení také zkusila jsem si mýt vlasy jiným šamponem a po cca 14ti dní se mi pokožka konečně dala do pořádku. Takže od balei už jen jejich sprcháče nic víc.
    www.goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží asi na typu pokožky.. To mě mrzí, že ti udělal na hlavě takovou neplechu.

      Vymazat
  3. Já jsem vyzkoušela od značky balea takový černý šampon na poškozené vlasy:)A byl vcelku dobrý:) Sice mi s vlasy nic moc neudělal,ale zase cena odpovídá mnohdy kvalitou:)! jinak moc pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že za tu cenu.. Ale pořád bych je používat nemohla :D Děkuji ;)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)