15. února 2014

Yves Rocher zvláčňující sprchový gel Med a bio müsli

Krásný začátek víkendu :)
Jak jsem se minule "radovala" ze sněhu, tak dneska už venku vůbec, ale vůbec žádný není. Mě osobně to vůbec nevadí, jelikož jsem se už těšila na jaro! Tak snad už sněžit nebude. Dneska mám pro vás recenzi na sprchový gel od značky Yves Rocher, který jsem dostala na Vánoce.





Co mě zaujalo jako první byla určitě vůně. Nejprve jsem vůbec nevěděla, co mi připomíná, ale po nějaké době jsem na to přišla - pistácie (respektive DELI pistáciovou)!! Po nich vonět nemá, ale já to tam citím - vůně je dost sladká. Má takovou čirou světle hnědou barvu a dost hodně pění a provoní celou koupelnu. Jinak hezky umyje a voníte po koupeli/sprše, ovšem já skoro vždycky použiji tělové mléko, které tu vůni přebije. Celý název sprchového gelu si můžete přečíst v nadpise, takže ho už nebudu vypisovat tady :) Co vím, tak cena je okolo 80 Kč a dá se sehnat v kamenných obchodech s Yves Rocher nebo na internetu. Za sebe bych ho i jiné sprchové gely doporučila. Ještě bych chtěla zmínit, že Yves Rocher má certifikát ECOCERT.

Co jste od značky Yves Rocher vyzkoušely vy? Co by jste doporučily?

2 komentáře:

  1. Od YR jsem mela jen jediny sprchac/penu do koupele, jinak nic (mozna nejaky vzorek) :-) ale rada bych vyzkousela neco dalsiho :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím od téhle značky mám jen jeden lak na nehty a vanilkový lesk na rty, který je naprosto perfektní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)