9. února 2014

My Valentine's day inspired nails │ Nehty

Hezkou neděli :)
Včera se na blogu objevil článek na tipy na valentýnské nehty. Já sama Valentýn neslavím, ale je to dobrá příležitost pro srdíčka a růžovou barvu na nehtech :) 





Tak jsem uvažovala a uvažovala a nakonec z toho vzniklo tohle ↑. Líbí se mi, co jsem vytvořila, ale podkladový lak mi moc nepomohl a další den bylo všechno dole, začalo se to totiž strašně loupat. Jako podkladový lak jsem použila Essence studio nails pro white hardener, bílý lak je od značky Gabriella Salvete č. 148, červeno-růžový lak se třpytkami je od Miss Sporty z edice Oh my gem! č. 002 a ještě před namalováním srdíček a teček, jsem všechny nehty přelakovala vytvrzovačem laků od Four Seasons. 


Líbí se vám tyhle nehty? Lakujete si nehty nějak zvláštně k různým příležitostem? 


6 komentářů:

  1. Nelakuju. Nejraději mám jen jednobarevné nehty, občas mám chuť třeba na tečky. Ale že bych si na Vánoce malovala stromečky, na velikonoce vajíčka, tak to vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc pěkné:)
    Já radši nosím jednobarevné,ty se hodí snad všude:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc hezké, já když mám náladu tak si taky dokážu s laky dost pohrát :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt krásný, hned bych lakovala, kdybych byla alespoň trochu zručná... Jsi šikovná :))

    Snažím se rozjet nový blog, takže pokud budeš mít chviličku, navštívíš jej a zanecháš třeba svůj názor, budu moc ráda. :)

    www.minuscin-svet.blog.spot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou nádherný :) opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se ti povedly! Já jsem tenhle týden nahodila světle levandulový pískový lak od Gabrielly Salvete a na prsteníček malinový ze stejné kolekce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)