25. února 2014

První dojmy... Garnier Perfect Blur & Marvis

Ahoj :)
Vždycky si ke mně najdou cestu malé cestovní balení nebo vzorečky, a tak jsem si řekla, že na ty novinky a zajímavé věci napíšu První dojmy. Jednoduše, co si o tom výrobku myslím a co jsem usoudila z toho mini balení.

Garnier Perfect Blur smoothing perfecting primer
Jsem moc ráda, že v DMku měli vzorky na vyzkoušení, a tak jsme si s kamarádkou každá vzala na vyzkoušení. První co mě zaujalo je barva, která je narůžovělá. Když jsem si ho dala na prsty, už jsem cítila jak je jemný (spíš silikonový). Na pleť se dobře roztírá a rychle vstřebává, moc se ho nespotřebuje. Zmenšení pórů jsem zpozorovala, ale nevyhladí je úplně, pleť je po něm zmatněná. Používala jsem ho 3 dny po sobě a neucpal póry (nemám po něm pupínky). Abych to shrnula, tak bude dobrý pro mastnou pleť s viditelnými póry, já bych si ho ale nekoupila. Stojí okolo 200 Kč za 30 ml.


tady si můžete přečíst obsah 
krém vypadá asi nějak takto 
MARVIS classic strong mint toothpaste
Tohle mini balení zubní pasty bylo v Ladyboxu (přesně si nepamatuju jakém). Nijak zvláštní mi nepřišla, voní a pění stejně jako pasta Colgate, kterou používáme doma skoro pořád. Možná je více cítit po mátě, ale jinak nic zvláštního. Píšu o ní hlavně proto, že stojí okolo 250 Kč za 75 ml produktu. Jinak má moc hezké balení, se zuby se nic moc nestalo :D


obsah zubní pasty může být zajímavý :)
Máte zkušenosti s některou ze zmíněných věcí? Jaký je váš názor na ně?

3 komentáře:

  1. Ten Blur mě vůec nezaujal na to, že stojí 200,- :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pasta mě láká už jen kvůli toho obalu :D ale škoda, že nic nedělá...

    OdpovědětVymazat
  3. Hi my loved one! I want to say that this article is amazing,
    nice written and come with approximately all important infos.
    I would like to look extra posts like this .

    Also visit my site :: Garcinia Cambogia RX Reviews

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)