19. února 2014

Green & Silver Sparkle │ Nehty

Příjemnou středu :)
Má vášeň pořád pokračuje a s tím i články zaměřené na aktuální nehty. Dlouho jsem váhala, než jsem nalakovala znovu tuhle zelenou od Yves Rocher spolu s Maybelline...







Lak od Yves Rocher už jste mohli vidět v jednom článku (klik) ve zlaté kombinaci, která byla moje hodně oblíbená. Teď jsem chtěla vyzkoušet, jak to bude vypadat se stříbrnou a musím říct, že to nevypadá špatně :) Celkově jsem si na zimu oblíbila třpytivé laky a kombinace.
Co se laků týče, tak Maybelline je v pohodě jak schnutí tak štěteček i výdrž. Taky je super, že má v sobě dost třpytek, takže nemusíte vrstvit (mám nalakovanou jen jednu) i když chcete na nehty dát jen ty třpytky bez barevného laku. U YR je štěteček opravdu mini, ale to i celý lak, který má jen 3 ml. Schnutí není nijak moc rychlé, výdrž taky nic moc.

Jaká je vaše oblíbená barva na nehtech, nebo celkově oblečení, přes zimu? 

3 komentáře:

  1. Ten od YR je nádherný, takovou barvičku ještě nemám:) Já si poslední dobou hodně oblíbila všechny odstíny fialové :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavá barva, moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám rada tmavé laky, ale musím povedať, že táto farba sa mi páči! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)