7. února 2014

Valentýnské nehty - inspirace #7

Krásné páteční dopoledne všem :) 
Ano, za týden je tady TEN svátek. Svátek zamilovaných (pro nezadané - obchody se plní čokoládičkami), Valentýn. Jelikož už se kvapem blíží a zbývá do něj jen týden, tak jsem se rozhodla vám dát pár tipů na nail art, který by se podle mně na tento svátek hodil. Jdeme na to :)






Přidávám odkaz na video, ve kterém najdete návod na tyto nehty ↑.




Pokud by jste chtěli rovnou návod a obrázky vám nestačí, tak přidávám pár odkazů na videa z kanálů, které pravidelně sleduji.





PS: Sama jsem dělala video na srdíčko na nehtech s pomocí lepící pásky. Určitě to použiju při příštím lakování nehtů ;) 


Slavíte nějak tento svátek, nebo jste proti těmhle převzatým svátkům? Pokud ano, jak ho slavíte?

3 komentáře:

  1. Tak tie 6. a 9. sa mi páčia najviac :) ale všetky sú krásne ! :)

    Be perfect is simple

    OdpovědětVymazat
  2. Valentýna neslavím vůbec. K tomu abych příteli řekla, že ho mám ráda svátek nepotřebuju a nějaké sladkosti jen tak mu kupuju často :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou moc pěkné:) Svátek nějak neslavím. Přítel je stejně v práci a nemá šanci za mnou nějak dojet, takže to bude běžný den jako každý jiný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)