5. února 2014

H&M Body Treats exfoliating shower gel

Hezké středeční ráno :)
Na peelingy si moc nepotrpím a obejdu se bez nich, ale na Vánoce jsem dostala jeden od kamarádky z H&M. Nikde jsem ho ještě neviděla, takže netuším, co ještě nabízí za kosmetiku. Jaký je?



Vypadá trochu jako marmeláda :D Má vonět po fíku a švestce - vůně je sladší, není moc výrazná a nevadí mi. Peeling se dá použít i místo sprchového gelu, ale pokud si potrpíte na pěnivé gely, tak tohle pěnivé moc není. Peelingových částeček je tam dost, nejsou moc velké, takže nijak nepodráždí pokožku. Nevysušuje, ale ani nehydratuje - prostě peeling a sprchový gel v jednom. Cenu nevím, jelikož jsem ho dostala dárkem a nikde jsem ho v H&M neviděla, obsah je 300 ml.

Za mně tedy můžu doporučit a doufám, že se k téhle kosmetice někdy dostanu, abych mohla vyzkoušet další věci. Vím jen, že kamarádka Radka dostala tělové mléko taky značky H&M.

Vyzkoušeli jste něco od této značky? Jak jste s produkty byli spokojeni?

2 komentáře:

  1. Na to tělové mléko se šíleně teším, ale musím ještě počkat, zásoby jsou veliké :-( jinak peeling/sprchový gel vypadá super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)