11. února 2014

Schwarzkopf GlissKur regenerační expres balzám

Krásné úterý všem :)
Pevně doufám, že dneska přijde objednávka Sleeku (s kamarádkami Radkou a Nelou jsme objednávaly), těším se na to jak na Vánoce :) Dneska mám pro vás recenzi na můj už dlouho oblíbený balzám na vlasy.





Nejprve co to umí - jak se na obalu píše, tak vám vlasy zjemní, aby se daly lépe rozčesávat. Zanechá je taky úžasně voňavé a jelikož ho můžete použít jak na mokré tak suché vlasy, tak i přes den můžete mít voňavé vlasy. Co se týče toho, že krotí krepaté vlasy (já jsem toho názorným příkladem), toho jsem si všimla při minulém mytí vlasů, že když ho dám na vlasy dost, tak se opravdu tolik nekrepatí. Ovšem nečekejte krásně lesklé vlasy úplně bez krepatění, zas tak dobrý není. Balzám jsem dostala od mamky, takže přesnou cenu nevím, ale bude to určitě do 150 Kč, seženete ho v Tetě, Dm i Rossmannu. Na výběr je z několika verzí balzámů. Takže bych ho určitě doporučit mohla, nepoužívám před ním kondicionér ve sprše, takže pokud se vám líbí více sprejová forma balzámu, tak určitě zkuste!


Jaký balzám na vlasy používáte aktuálně vy?

4 komentáře:

  1. Já používám tenhle a jsem spokojená, doma mám ještě černou řadu:) Jinak s tímhle bych asi jen tak vlasy nerozčesala:/ vždy před musím použít masku a nebo nechat balzám aspoň minut působit a šly rozčesat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že s mými extra suchými vlasy by si neporadil :D já dávam přednost hutným maskám a olejům :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kupuji ho v akci většinou do stovky a myslím, že za tu cenu je fajn. Je pravda že extra hydrataci to nepřinese, ale vlasy jsou hebké a provoněné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem jeden na lesk ve vlasech. Vlasy mi hodně zjemnil a tudíž splihly. Obecně mám zkušenost, že přípravky na lesk vlasů působí negativně na objem

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)