23. února 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - únor 2014

Krásnou neděli :)
Podle názvu jste už asi poznali, že dneska to bude o výrobcích, které teď používám. Samozřejmě, že to nejsou všechny, ale tyhle jsem si oblíbila, proto je vám ukazuji. 


O šamponech značky L'oréal Elseve, jsem slyšela snad jen chválu a tak jsem znovu nějaký vyzkoušela. Tentokrát typ Total repair obnovující šampón, i přes všechnu tu chválu mě moc neuchvátil. Cena je 80-90 Kč za 400ml, vlasy jsou po něm jemné a snadno se rozčesávají. Další věc do sprchy je Yves Rocher sprchový gel bio med a müsli (recenze klik), který úžasně voní a stojí 70 Kč. Dále je tady kondicionér ve spreji, který už se tady objevil několikrát od značky Schwarzkopf Gliss Kur (recenze klik). 


Tento týden jsem začala konečně zkoušet Avon care roll-on deodorant a musím říct, že není špatný :) Bude na něj ale zvlášť recenze. U Avonu ještě zůstanu - maska od Planet spa s citronovou trávou a květy plumérie, který jsem zmiňovala taky už několikrát, žel mi už dochází (recenze klik).


Pokud si někdo pamatujete, tak řasenku od Avonu mega effects (recenze klik) jsem ze začátku moc ráda neměla a teď ji používám každý den! Je to taky proto, že mám momentálně řasenky dvě a ta druhá je voděodolná, ale i tak se mi s ní pracuje lépe a rychleji než s "obyčejným" kartáčkem u řasenky. Krémové oční stíny ráda používám pořád a zvláště tyto od Essence (recenze klik), které už se ale neprodávají, ale jsou hezky pigmentované a vydrží dlouho.

Co jste začali nového používat nebo si oblíbili v únoru vy?

6 komentářů:

  1. Já si momentálně v tomto měsíci hrozně oblíbila šamponu od Nivei pro lesk a objem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem myslím taky zkoušela, šampony od Nivei mám ráda :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek:)! Já osobně jsem si zamilovala šampony od Nivei,:)! Momentálně vlastním diamond gloss:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejradši šampóny od Syoss, sice jsou dražší, ale zase déle vydrží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Syoss jsem ještě šampon nezkoušela, počkám si na akci a určitě nějaký vyzkouším :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)