27. února 2014

Spotřebováno - únor 2014

Hezký čtvrtek všem :)
Doufám, že u vás je taky krásně jako u nás - jaro jupí! Končí nám další měsíc, a tak je tady spotřebováno. Je to až trochu strašidelné, jak ten čas běží, já mám ale teď jarní prázdniny, a tak čas pro mě ubíhá pomaleji. Měli jste už jarní prázdniny? 


Avon Care krém na ruce s kalciem a vitamínem E - Super krém na ruce, který bych doporučila a znovu si i koupila.Více v recenzi (klik).
Avon planet spa ošetřující maska na vlasy s olivovým olejem - Netuším jestli se dá ještě koupit, ale byla to super maska. Když se to s ní nepřežene a dobře ji vymyjete, tak vlasy zjemní a nezatěží. Stála okolo 150 Kč z katalogu Avon.
Avon Scentini Purple Pulce - Tenhle doufázový parfém jsem dostala na narozeniny od kamarádky, takže přesnou cenu nevím (cca 130 Kč taky z katalogu Avon). Moc hezky voněla - trochu sladší vůně.
Avon planet spa pleťová maska s květy plumérie a citronovou trávou - Pokud hledáte něco, po čem budete mít heboučkou pleť, tak sáhněte po této masce! Více v recenzi (klik).



Playboy Pin it up shower cream - Škoda, že jsou tyhle sprcháče tak drahé, jinak bych se brala všemi deseti. Hezky voní a pění, stojí okolo 60 Kč.
Colgate triple action zubní pasta - Jednoduše zubní pasta, měla tři barvy. Neštípe, domů kupujeme tyhle nejčastěji. Stojí 30 Kč.
Balea antibakteriální gel na ruce - Pro mě už nutnost do školy, kde se mi nechce čekat, než mi uschnou ruce nebo čekat až se rozjede ta sušící věc na ruce :) Dole mi ale praskl, naštěstí ale nevytekl. Do kabelky nebo batohu ideální stojí 32 Kč.
Fenjal tělové mléko pro intenzivní péči - Nijak mě nezaujalo a divně vonělo, znovu bych ho nekoupila. Více v recenzi (klik).
Gabriella Salvete Stars Enamel (01 Lila) - Krásný lak na nehty. Určitě si nějaký z kolekce Stars koupím, jelikož vypadají všechny úžasně! Žel mi tento ztuhnul.. Mohli jste ho vidět například v tomto článku -> klik.


Wilkinson sword extra precision - Hledala jsem levné holítka a tyhle byly asi nejlevnější (pokud neberu ty za 20 Kč), stály 60 Kč a pokud na tohle nejste moc nároční, tak vystačí.
Synergen čistící ubrousky - Neštípaly v očích a všechno mi odlíčily - kromě voděodolné řasenky, tu zvládnou, ale trvá to. Tohle je balení 10kusů, stálo 23 Kč.


Garnier Fructis Pure Shine - Příjemně svěže voněl, měl gelovou čirou konzistenci a vzoreček mi vystačil na jedno použití (vlasy si umyju vždycky 2x). Vlasy jsem rozčesala i bez použití kondicionéru, ale i přes to mi připadaly vlasy suché, nemastí.
Playboy shower cream PLAY IT LOVELY - Měl příjemnou sladkou vůni, dobře pěnil. Jak už název napovídá tak byl krémový a kdyby nebyl drahý, tak bych si ho i koupila.
Cannaderm vyživující tělové mléko - Nezpozorovala jsem za to jedno použití zpevnění pokožky, měl dost výraznou "květinovou" vůni a nedráždil citlivou pokožku.
Yves Rocher cure solutions - Byl to oční krém, který má pomáhat na váčky pod očima (a proti únavě), které já nemám, takže nevím, jestli na to pomáhá, ale chtěla jsem ho dopoužívat. Měl světle zelenou barvu, byl lehký a rychle se vstřebával. Možná bych si ho i koupila, ale asi nebude nejlevnější.
Garnier Perfect Blur - Můžete si o něm přečíst v minulém článku (recenze klik).
Marvis classic strong mint zubní pasta - Taky se objevil v minulém článku (recenze klik).
Astrid pomáda na rty - Klasický balzám na rty, který koupíte v každé drogerii do 15 Kč. Pokud budu potřebovat něco hodně hydratačního, tak ho určitě koupím znovu.

Co jste za únor spotřebovali vy? 

Na blogu onlygirlnn.blogspot.cz právě probíhá giveaway, tak neváhejte a zapojte se! :) (odkaz na giveaway).

2 komentáře:

  1. Maska na vlasy je výborná, momentálně ji používám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto výrobků jsem vyzkoušela jen krém na ruce (byla jsem spokojená) a jinou parfemaci toho dvousložkového parfému :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)