1. března 2014

Avon Dry&Pure Roll-On Lotus Flower

Hezký první březnový den! :)
Deodorant, o kterém si můžete dál přečíst, jsem koupila jen kvůli dvěma věcem - byla to novinka a ještě jsem roll-on snad nikdy nezkoušela. Ovšem jsem věděla, že mě nebude bavit čekat, než se vsákne, ale i přes to ho koupila. Musím uznat, že mě překvapil a můžu ho doporučit, pokud roll-on deodoranty používáte a chcete vyzkoušet nový.





Nejprve k tomu, co doopravdy dělá. Byla jsem celkem překvapená, že funguje stejně jako tuhý deodorant/antiperspirant od Fa, který jsem používala předtím. Na oblečení nezanechává skvrny a stránku přebití potu splňuje dobře. Pořád se potit budete, ale budete vonět jako lotosový květ :) Vůně je jednoduše květinová, jinak ji asi nepopíšu :) Jelikož je to roll on, tak musíte asi půl minutky počkat, než se vsákne do pokožky, proto ho nerada používám ráno, jelikož se nemůžu hned obléct. Nijak nedráždí pokožku, ani zrovna oholené podpaží. Stálá cena je v katalogu 100 Kč, ale vždycky je najdete v nějaké akci např. za 49 Kč a podobně. Můžete si vybrat z několika vůní a typů deodorantů:
- DRY & Pure s vůní lotosové květiny
- SMOOTH & Gentle květy třešně
- FRESH & Soft citrusy
- INVISIBLE care bílá gardénie

Jaký typ deodorantu/antiperspirantu používáte nejraději? Máte zkušenosti s podobnými produkty od Avonu?

2 komentáře:

  1. Tyhle produkty z Avonu mám ráda, takže určitě vyzkouším i tento roll-on :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za skvělý typ;) určitě ho vyzkouším;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)