13. března 2014

Essence match & cover cream concealer

Hezký čtvrtek :) Tentokrát bez povídání jdeme rovnou na recenzi korektoru od Essence, který se objevil i v jarních novinkách v odstínu 20 Soft beige. 



Krémový korektor match2cover! krémový korektor - vysoké krytí nedokonalostí pleti a tmavých kruhů. 2 odstíny pro každý odstín pleti.

ve skutečnosti odstín vpravo není tak bílý, ale více do žluto-růžova
vlevo tmavší odstín, vpravo světlý
Na oficiálních stránkách Essence jsem zjistila, že tento nepopsaný a nepojmenovaný (odstínově) korektor je v odstínu 10 Natural beige. Skládá se ze dvou barev a to světlejší a tmavší, kdy světlejší je hodně světlá - pro bledulky ideální - a tmavší se bude hodit na léto, nebo při smíchání se světlejší i teď. Konzistence je krémová a jemná, prsty se dobře nanáší jelikož není korektor hutný. S tím souvisí i krytí, které je střední-lehké, na výrazné kruhy pod očima nebo hodně červené vyrážky to není, ale pokud nepotřebujete opravdu silné krytí, tak stačí. Vydrží mi přes školu tak tak, kdyby se přes něj použil dobrý fixační pudr, tak určitě déle. Celkem rychle mi ubývá a je ho malé množství - to jsou celkem velké nevýhody.

Koupila bych znovu? Pokud se bude ještě vyrábět, tak za tu cenu cca 60 Kč bych ho koupila, kdyby ho v balení bylo více. Jinak když bych nesehnala světlý korektor tak možná.

Vyzkoušely jste nějaký korektor od Essence? Jaký je váš momentální oblíbený?

3 komentáře:

  1. Je škoda, že korektoru je tak málo, protože vypadá opravdu moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě essence tedy moc nesedí, ale tohle vypadá docela obstojně, asi jej vyzkouším :) osobně mi sedí korektor od Astoru

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to příjde nepraktické, dva odstíny takto u sebe... ten tmavý bych jako bledulka nevyužila :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)