7. března 2014

7.3. 2014 + focení venku :)

Ahoj :)
konečně je tady další pátek! Jsem za něj doopravdy ráda, ale zdá se mi, že tento týden uběhl nějak rychle... Nic zvláštního se nestalo, možná jenom to, že jsme z anglického divadla (o kterém jsem psala už tak před měsícem) jeli do Polska ke spřátelené škole - ukázali nám svou školu, divadlo a udělali jsme si skoro dvouhodinovou procházku kolem řeky! (dost lidí na to doplatilo a je teď nemocných) Minulý týden, když jsme měli jarní prázdniny jsem byla fotit, tak jsou fotky tady :)


 




VÍTR MI MOC NEPOMÁHAL...
KDO NAJDE HNÍZDO?

TROCHU RETRO CEDULE U CUKRÁRNY :)
Vím, že nejsem žádná profesionální fotografka (ani na to nemám foťák), ale celkem mě to baví a tohle jsem vyfotila za takovou malou procházku a kdyby nefoukal vítr, tak by fotek bylo možná i více... 
Příští týden už to ve škole opět začíná - písemky se hrnou ze všech stran, tak snad to nebude těžké. O víkendu budu jen fotit a fotit, abych pak mohla psát recenze. Možná se příští týden na blogu objeví (něco jako Tag) - Co mám v kosmetické taštičce neboli Co používám každodenně -> Chtěli by jste takový článek? Napište do komentářů :)

4 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)