11. března 2014

L'oréal Elseve nutrition luminere hair mask

Hezké slunečné úterý :)
Pořád hledám produkty na vlasy, po kterých bych si nemusela mýt vlasy ob den a tato maska mi celkem pomohla a to i při používání při každém mytí vlasů! Pokud chcete vědět více, tak rozklikněte článek ("Další informace").

maska obsahuje shimmer
Maska je určená na melírované vlasy, které já nemám (masku dostala mamka, ale vůbec ji nepoužívá, tak ji nenechám doma jen ležet..) ale myslím, že to vůbec nevadí. Měla by se používat na ručníkem vysušené vlasy a nechat působit 2-3 minuty - já ji dávám na vlasy ještě ve sprše, tudíž nevysušené na asi ty 2 minuty a potom opláchnu. Vlasy mám po ní jemné, voňavé a snadno se dají rozčesat. Vůně se na vlasech drží i druhý den. Netuším, jestli to je jen tou maskou, ale po ní mám i druhý den hezké vlasy a nejsou zplihlé, za což jsem nesmírně ráda. Taky mě nebaví čekat 10 minut než můžu masku smýt a u této stačí dvě minutky a hotovo. Cena masky je okolo 150 Kč. Masku teda můžu určitě doporučit a až dojde, tak se poohlédnu po dalších typech.

Máte zkušenosti s maskami od značky L'oréal? Jaká je vaše oblíbená maska na vlasy?

5 komentářů:

  1. Od L'oréal Elseve, jsem měla tu masku z černé řady, a taky moc vyhovovala:)! Jinak tuhle máme taky doma,ale používá ji, mamča,protože má melíry:)! Jinak skvělý článek:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná je z řady Total Repair Extreme, na tu nedám dopustit. Jink tuhle jsem zrovna včera viděla v Rossmannovi ve výprodeji asi za 50 kč, lákala mě, ale nakonec jsem ji nevzala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té řady máme doma šampon a taky je super, takže se na ni určitě kouknu, jestli je podobná tomu šamponu :)

      Vymazat
  3. Mě docela láká, i když je na melírované vlasy ráda bych ji vyzkoušela:) Přece jen je mám hodně suché a zrovna melírované vlasy bývají podobné. Tak třeba mi sedne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)