27. března 2014

Essence all about matt! loose powder

Pěkný čtvrtek :) Dneska je zároveň super, ale zároveň i né moc příjemný den. Učitelé z naší školy mají odpoledne (jak řekla naše třídní) mecheche, a tak všichni končí ve 12:05 SUPER! Ovšem celých těch 5 hodin nás učí jenom 2 učitelky a to ještě k tomu předměty - matika, chemie, ekonomika a účetnictví. Co víc si přát :D Odpoledne ale plánujeme se spolužačkou jít do města. Tentokrát mám pro vás recenzi na sypký pudr od Essence.




Jak už název a fotky napovídají, jak pudr je sypký - ještě jsem nikdy takový neměla, ale myslím, že používat ho není vůbec žádná věda. Stačí na to dobrý štětec, já používám od Elf (mineral powder brush), který je sice maličký, ale stačí. Určitě není na škodu před použitím štětcem s pudrem klepnout, aby opadaly nežádoucí částičky (nevím, jak to jinak nazvat). Příště bych si ho koupila v nesypké formě, která se dá ještě sehnat za 99 Kč. Já jsem tenhle pudr kupovala ve výprodeji za 30 Kč a už se sehnat nedá (jen nesypká forma). Pleť je po něm na dotek jemná a sametová, zmatní (pokud nemáte moc mastnou pleť, kterou mám třeba já) tak i na 7-8 hodin. Jestli máte pleť mastnější, tak méně... Ovšem nemůžete si ho vzít sebou do školy nebo práce atp. jelikož by se všechen pudr vysypal do víčka a při otevření by se možná i vysypal ven, takže si znovu sypký pudr asi nekoupím, raději sáhnu po nesypkém a nejlépe ještě se zrcátkem :)

Co vy a pudry? Jaký je váš oblíbený typ a značka?

PS: Založila jsem blogu stránku na facebooku, tak snad se rozšíří čtenáři :) (odkaz tady, nebo v postranním panelu blogu - vpravo)

5 komentářů:

  1. Tenhle mě láká, ale v současné době mám pudry asi 4 tak si říkám, že to stačí :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Dávám přednost pudrům od Maybelline, teď mám pudr od Dermacolu, ale tak obecně se je snažím omezit :D a celkově omezit i makeup :D Krom řasenky, té se nevzdám

    OdpovědětVymazat
  3. Tento pudr je pro mě novinkou, docela mě láká, ale myslím si, že si zatím vystačím se svým Stay Matte, každopádně díky moc za tip :-))
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych jen chtěla říct, že tenhle pudr není určený na nošení kamkoliv s sebou :-) Od toho je právě ten kompaktní, na dodatečné úpravy, zatímco sypký je na první přepudrování doma. Ten sypký je prý jemněji namletý a proto vhodnější - asi se líp zapracuje... A ten kompaktní hrubší pak na doupravení stačí. Nechci dělat chytrou, jen jsem to kdysi viděla na youtube tuším od profi visážistky, sama to nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Došlo mi, že není na nošení v batohu nebo kabelce :) Ale děkuji za info, tohle jsem nevěděla :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)