25. března 2014

Classic red nails + Gabriella Salvete dubnová limitovaná edice

Hezký den :) Taky je u vás tak "krásně"? I když déšť ráda nemám, jsem ráda, že jsem přes něj ve škole a nemusím někde chodit ve městě.. Dneska budeme místo tělocviku vyrábět ve škole kosti (do anglického divadla) na dračí doupě - už se těším :) Dneska mám pro vás článek s fotkami laku Avon + fotku limitované edice od GS.

odstín MAKE MY DAY
detail štětečku
Lak jsem nalakovala z jednoho prostého důvodu - venku začalo být krásně a já už nechtěla tmavé barvy, tak jsem vzala tenhle červený lak s kapkou oranžové barvy. Na nehtech mám (na fotkách) jen jednu vrstvu laku, což je další plus, proč jsem ho vybrala. Celkem rychle schne a štěteček taky není špatný. Výdrž Avon laků (na mých nehtech) je tak 2-3 dny v hodně hezkém stavu, záleží taky ale na podkladu a jaké jsou vaše nehty. Mohli jste ho vidět TADY a TADY v článcích a videu.


Včera se na facebooku Gabriella Salvete objevil tento obrázek novinek, které by měly být v drogeriích v dubnu. Jedná se o řasenku Diamante s obalem speciálně vytvořeným pro tuto limitovanou edici a laky na nehty Sugar (jaký je jejich výsledný efekt těžko říct, já bych řekla, že to bude něco podobného výslednému efektu u pískových laků, ale kdo ví). Musím říct, že se hrozně těším na ty laky, vypadají krásně!

Jak se vám líbí barva laku? Máte rádi laky Avon? Těšíte se na limitku od Gabriella Salvete?

2 komentáře:

  1. Ten lak je krasny :O a tu limitku se uz tesim! Ty laky jsou hodne pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty laky musím hned co budou v drogerii prozkoumat a určitě si aspoň jeden odnesu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)