15. března 2014

Co je v mé kosmetické taštičce? TAG

Ahoj :)
Dneska si dáme trochu zajímavější Tag a to - Co je v mé kosmetické taštičce? Neboli to, co používám každý den. Co v ní tedy mám? Ukážu vám hlavně takový základ, který používám skoro vždycky, když se maluju. Pokud na danou věc byla recenze, tak bude vždycky připsaný i odkaz. Jdeme na to :)

obrázek na kosmetické taštičce (celá je trochu upatlaná, tak jsem ji nechtěla fotit :D)

Avon Mega Effects řasenka (recenze) - Jak jsem tuhle řasenku se začátku ráda neměla, tak teď ji používám každý den. Zdá se mi, že s ní si řasy namaluju rychleji, než s "obyčejnou" řasenkou. Neopadává, dobře se odličuje a barva je pravá černá.

Sally Hansen kleštičky na řasy - Kleštičky na řasy bych nepoužívala, nebýt těchto, které mám díky soutěži DM na facebooku. I bez nich dokáže spousta řasenek udělat natočené řasy, ale nějak jsem si už zvykla, je používat vždy.

Elf brightening eyeliner (coffee, recenze) a Essence Ready for boardind (02 via airmail! recenze) - Tužky nepoužívám vždy, ale když už ano, tak od Elfu na horní tenkou linku a od Essence (šedou část) na vnitřní spodní linku na projasnění.


Essence match&cover (recenze) + Elf All over cover stick - Korektory momentálně používám dva. Od Elf na kruhy pod očima, jelikož je do žluta a od Essence (tu světlejší část) na nedokonalosti a někdy i přes Elf korektor. Krytí obou je střední.

Avon colortrend oil-free foundation (recenze) - Můj první makeup od Avonu a určité ne poslední. Tento si s radostí koupím znovu - hlavně díky jeho světloučké barvě. Krytí je střední až nízké.

Essence All about matt! fixing loose powder (recenze) - Pudr bude v létě nutnost a jelikož už je jaro a otepluje se, tak jsem ho zařadila do rutiny taky. Tento vám pleť udělá sametovou a zmatní.

Elf Mineral powder brush (elfkosmetika.cz)- Tenhle malinký štětec původně určený na minerální pudr já používám na pudr obyčejný, jelikož ten sypký labutěnkou nenanesu :D Dostala jsem ho na Vánoce, stálá cena je 97 Kč. Na sypký pudr je super, i na tvářenku, jen je malinký...


Co máte ve své kosmetické taštičce vy?

3 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)