29. března 2014

29. 3. 2014

Hezkou sobotu :) Víkend opět konečně před námi, tak snad máte nějaké plány, jak ho strávit? Já ještě sama nevím... 
Jelikož jsem fotila jenom jídlo, tak vám tentokrát ukážu novinku od Dr.Oetker a po dlouhé době koupený čokoládový donut! Na ten koláček do hrníčku jsem se dost těšila, jelikož jsem o něm četla už někde na blogu, ovšem po těch 2 minutách v mikrovlnce vůbec nenakynul a to tam píšou, že se to má dělat v hrníčku 250-300 ml! Bylo to tak do půlky hrnku, ale i tak byl "koláček" dobrý, hlavně v něm bylo hodně čokoládových kousků, což já ráda :) Raději si ho ale příště udělám podle sebe (recepty na podobné věci se dají najít na google, hledejte - bábovka do hrníčku atp.).

Předevčírem jsem blogu založila stránku na facebooku, kde budu dávat odkazy na nové články a občas i nějaké fotky, jelikož mám instagram jen na tabletu a ten je teď pokažený. Odkaz na stránku - Zdeňka23.


Dneska jsem měla v plánu dát na blog Nail polish TAG, ale nedaří se mi upravit video o lacích na nehty tak, jak bych chtěla, takže se na něj můžete těšit po Spotřebovánu za březen 2014 :) Doufám, že se těšíte, jelikož video dlouho nebylo.

Jaké "novinky" v jídle jste vyzkoušeli? Chtěli by jste článek o ozdobách na nehty?

3 komentáře:

  1. To do hrníčku si musím koupit, vypadá to zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je jenom na jeden koláček ?? To je pro mě docela málo :D Radši peču věci, z kterých je víc kousků, protože tohoto bych musela nakoupit fakt hodně. ale je to dobrý tip na malou rychlou mňamku :)

    Tvůj blog jsem objevila teprve dneska, ale moc se mi tu líbí, takže hned jdu dát like tvé stránce na FB ať mám přehled o nových článcích ;)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si raději něco upeču :D Jsem ráda, že se ti tu líbí ;) Děkuju.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)