9. března 2014

Essence studio nails pro white hardener & Four Seasons vytvrzovač laků

Hezké nedělní dopoledne všem :) 
Zajímavé, že o víkendu a o prázdninách bylo krásně a přes týden mlha a zataženo.. Každopádně snad se zima už nevrátí a budeme si moct užívat sluníčka! :) Dneska mám pro vás recenzi na jeden nadlak (top coat) a jeden podkladový lak na nehty (base coat).





nahoře Four Seasons dole Essence
Essence studio nails pro white hardener na nehtech
Four Seasons vytvrzovač laků na nehtech
Essence studio nails pro white hardener - Tento podkladový lak jsem si koupila trochu z nouze, když mi došel Four Seasons vápník s teflonem (recenze). Koupila jsem ho za 50 Kč v Dm, seženete i v Rossmannovi. Nejdříve k výhodám - rychle schne, má kulatý štěteček se kterým se dobře pracuje a nebyl drahý. Jelikož má "bělící efekt", tak mají nehty po nalakování fialový nádech, který na samotných nehtech moc hezký není. Má tuhou konzistenci. Výdrž laku vůbec neprodlouží, ale nehet ochrání před zabarvením (ne 100%). Ovšem když na něj nanesete barevný lak, tak ten se dokáže už další den odloupnout z nehtu jako nálepka (když se neodloupne celý, tak po kouskách, ale rychle). Stalo se mi to i když jsem přes lak dala ještě vytvrzovač.

Four Seasons vytvrzovač laků - O tomto vytvrzovači laků jsem četla tolik chvály, že jsem si ho nakonec koupila. Sehnala jsem ho za 50 Kč v lékárně, jinak se dá najít i v menších drogeriích. Má tekutou konzistenci a obyčejný štěteček. Celkem dost smrdí jako lak, spíš jako ředidlo. Když ho použijete jako podlak, tak uschne během chvilky. Při použití jako nadlak můžete dělat cokoliv do 20 minut - dříve určitě ne. Výdrž barevného laku prodlouží určitě, ale některé laky se oloupou s čímkoliv. Pokud rádi používáte výrazně barevné laky, tak se vám zabarví štěteček a pak i samotný vytvrzovač (já štěteček po každém použití odlakuju, aby nezabarvil tekutinu v lahvičce).

Abych to shrnula, tak podkladový lak doporučit určitě nemůžu. Vytvrzovač laků je super věc a jelikož nemám momentálně s čím porovnávat, tak doporučuji! :)

Vyzkoušeli jste nějaký z těchto laků? Jaký je váš oblíbený podlak a nadlak? 

2 komentáře:

  1. Nejaky podlak nebo nadlak si chci poridit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vytvrzovac používám a stejně na některých prstech se mi ten lak po 2 dnech odštipne :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)