21. března 2014

Elf eyeliner pencils - shimmer, brightening

Ahoj :) Doufám, že jste si užili včerejší krásný první jarní den a dnešek si užijete taky, jelikož počasí slibuje krásné teplo :) Dneska to bude o menší souhrnné recenzi na tužky na oči tentokrát od značky e.l.f. (mělo by se to psát takhle, ale já to dál v článku píšu bez těch teček). Minule jsem dělala podobnou souhrnnou recenzi na tužky značky Essence (odkaz na článek). Tužky jsem zatím vyzkoušela jen dvě, tak pokud uvažujete o koupi nebo chcete slyšet můj názor na ně, tak čtěte dál. 

U třpytivé tužky je strouhátko jako víčko, k hnědé tužce přišlo strouhátko zvlášť.
Elf brigthening eyeliner
Elf shimmer eyeliner pencil
Elf Shimmer Eyeliner Pencil (odstín Precious Pink) - Má měkkou konzistenci a dá se použít i na celé víčko jako krémový stín (trochu to trvá, ale jde to) nebo jen do vnitřních koutků na projasnění. Třpytky nedřou oko, když se do něj omylem dostanou. Při použití jako linky vydrží cca 7 hodin. Jako výhoda je určitě strouhátko, které slouží i jako "víčko" tužky. Cena je 39 Kč a můžete si vybrat z několika odstínů.
Elf Brigthening Eyeliner (odstín Coffee) - Taky má měkkou konzistenci, ale já ji používám jen jako linku u řas. S výdrží je na tom trochu hůře - cca 5 hodin, ale s bází i déle, jelikož je měkká, tak moc dlouho nevydrží... Opět je k tužce i strouhátko, tentokrát ale zvlášť. Cena je 39 Kč a taky si můžete vybrat z několika odstínů.

Abych to shrnula, tak si myslím, že za tu cenu tužky nejsou špatné, ale pokud hledáte něco, co vydrží, tak tohle není to pravé.
Pokud by vás kosmetika Elf zajímala tak přidávám odkaz na e-shop, ze kterého mám všechny výrobky od elfu -> elfkosmetika.cz. Před objednáním doporčuju se podívat nejprve na google jak odstíny výrobků vypadají ve skutečnosti, jelikož jak tužky tak třeba i rtěnky vypadají někdy jinak.

Vyzkoušely jste něco od značky Elf? Jaký je váš oblíbený výrobek, který by jste doporučili?

3 komentáře:

  1. Ta růžová vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta růžová :)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Obě barvy jsou přesně podle mého gusta :) Jinak od elfu používám štětce a pořád drží a nevypadl ano chloupek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)