31. března 2014

Spotřebováno - březen 2014

Pěkný začátek týdne :) Nejprve bych vám chtěla moc poděkovat za 20 000 návštěv na blogu! Jsem ráda, že čtete moje články a líbí se vám, tak snad vás budou bavit i dál a budou přibývat i Pravidelní čtenáři :) 

A jak už bývá zvykem, na konci měsíce se na blogu objeví článek o spotřebovánu a ani dneska tomu nebude jinak. Ovšem tentokrát tady mám celkem málo věcí, jen 4 plné baleni a 4 vzorky/zmenšeniny. 


L'oréal Elseve Total repair extreme šampon - Od Elseve mám šampony ráda a ani tenhle nebyl výjimkou. Vlasy jsou po něm hebké, nemastí vlasy. Určitě to není poslední, který jsem vyzkoušela. Mohli jste ho vidět už tady.
Avon Care 3 in 1 čistící pleťový gel s výtažky z aloe a zázvoru - Další balení mojí už snad dvouleté stálice (děkuju Simčo - ségra - že jsi ho nepoužívala a já ho objevila :)). Používám ho na dočištění pleti večer i ráno. Tentokrát jsem si ale objednala trochu jiný, o kterém bude určitě recenze.
Yves Rocher sprchový gel bio med a müsli (recenze) - Krásně voňavý sprchový gel - voněl mi po pistácii, takže dost sladce. Úžasně pěnil a jednoduše byl super. Jen ta cena - v akci 69 Kč - není hezká, ale taky není určitě poslední.


Balea sprchový gel limetka a aloe vera - Sprchové gely od Balea používám dlouho a ráda. Hezky voní, umyje a mě nijak neškodí.
Ebelin vatové odličovací tampony (140 ks) - Moje možná poslední balení těchto vatových tamponů, jelikož kamarádka našla jedny levnější taky ze 100% bavlny (Basic Albert). Jinak byly super, uvidíme, jestli koupím znovu...
Dime travel wet wipes (15 ks) - Obyčejné vlhčené ubrousky na ruce nebo očištění od řasenky.
Garnier body intensive 7days - Poprvé se mi snad stalo, že bych si podle vzorečku chtěla koupit plné balení. Krém hezky jemně voněl, gelová konzistence, nazelenalá barva, rychle se vstřebával jelikož byl lehký.
Avon solutions denní hydratační krém pro citlivou pleť - Krém byl příjemný na pleti, rychle se vstřebával, možná bych i uvažovala o plném balení.

Co jste za březen spotřebovali vy? Máte zkušenost s něčím stejným jako já?

7 komentářů:

  1. Garnier tělově mléko bych také chtěla někdy zkusit :-) A věřím, že ten YR sprchový gel musel být super (na zakladě zkušenosti s tím co jsem měla od tebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Baleu miluju...nebyl snad jediný výrobek, který by mi nevyhovoval :)

    Zvu tě na svůj blog, kde se koná Giweavay o roční předplatné časopisu Marie Claire :)

    http://mujerworld.blogspot.cz/2014/03/giweavay-o-rocni-predplatne-casopisu.html

    OdpovědětVymazat
  3. You have such a pretty blog! I cannot understand the language but I follow anyway :D
    p.s. check out my blog if you want, I write in both English and Greek
    xx
    NatalieDouka from Essence community

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo Thank you Natalie :) I will check you blog of course :)

      Vymazat
  4. Garnier tělák právě ten co jsi zkoušela je opravdu perfektní :) Navíc to balení je docela velké takže i vydrží :)

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat
  5. Šampon Elseve a tamponky Ebelin mám ve svém spotřebovánu taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Medová sada od YR je skvělá, sprcháč ale teprve čeká na vyzkoušení, vše mi ale voní po marcipánu. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)