5. března 2014

Beauty blogger TAG

Ahoj :) Aby to nebyla jedna recenze za druhou, tak mám pro vás dneska Tag. Nestihla jsem dopsat jeden, který je zaměřený právě na věci, které člověk dělá místo blogu, takže je téma opět kosmetika.

1. Pamatuješ si svůj první makeup produkt?
- První koupený bych korektor od Essence, jinak by to byla řasenka od Oriflame.
2. Popiš svou nejlepší řasenku. Čím je speciální?
- Zatím, co jsem zkoušela tak určitě od Gabriella Salvete D'amore! Má úžasný kartáček. Psala jsem na ni i recenzi (klik).
3. Jaký kosmetický produkt si kupuješ nejčastěji?
- Určitě laky na nehty a jinak bych řekla, že tak stejně. Občas řasenku, někdy korektor...
4. Nosíš falešné řasy?
- Ne nenosím.
5. Jaké je tvoje oblíbené místo na nakupování kosmetiky?
- Určitě drogerie DM, Rossmann mám taky ráda, ale je ode mě celkem daleko (v jiném městě).
6. Myslíš, že jsi nemotorná, když si děláš svůj makeup?
- Někdy s novou řasenkou, nebo když jí dlouho nepoužívám, tak mi to chvíli trvá, než si na kartáček zvyknu. Jinak u linek třeba :D
7. Co máš ráda na makeupu?
- Že zakryje věci, které nechci, aby vidět šly. Můžu zvýraznit oči řasenkou, které pak více vyniknou.
8. Jaká značka má teď nejlepší obal?
- Líbí se mi obal od nového CC krému od Gabrielly Salvete a ze stejné řady i řasenky. Jinak na obaly zas tak moc nekoukám, ale nebudu si nalhávat, že bych si koupila spoustu věcí jen kvůli obalu :D

9. Co obsahuje tvoje kosmetická taštička?
- Na tohle "téma" jsem napsala zvláště článek, který najdete TADY :)
10. Zkoušíš raději nové produkty nebo zůstáváš u starých?
- Ráda zůstávám u jednoho produktu, pokud mi opravdu vyhovuje. Občas ale ráda vyzkouším něco nového.

Jak by jste na tyto otázky odpověděly vy? Používáte umělé řasy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)