19. března 2014

Avon Planet Spa Perfectly Purifying Face Mask

Hezký den :)
Dlouho nebyla recenze na pleťovou masku nebo cokoliv co se péče o pleť týče, takže dnes to bude o masce Avon, kterou jsem dostala na Vánoce od kamarádky.

blogger.com si hraje s kvalitou fotek :(
 

Celý název masky je: Avon Planet Spa Perfect purifying with Dead Sea minerals/Čistící pleťová maska s minerály z Mrtvého moře. Masku jste mohli vidět v článku Péče o pleť, tělo a vlasy - březen 2014 (odkaz), tudíž ji používám a používám ji ráda. Při nanesení na pleť začne chladit, což se na obalu nikde nepíše, že by to měla dělat, ale mě to nevadí. Po těch 5-10 minutách neztvrdne ani nezmění barvu (je prostě pořád stejná :D) a dá se lehce smýt z obličeje i bez houbičky. Výsledkem je jemná, hydratovaná a vyčištěná pleť, nestalo se mi, že by mi pleť zčervenala nebo by se mi začaly dělat více pupínky. Redukce viditelných pórů jsem si nevšimla... Masku používám ob den i přes doporučení používání 1-2 krát týdně, takže bude fajn i pro citlivou pleť. Cena v katalogu je 159 Kč (stálá cena), ale vždycky se dá sehnat v akci např. za 79 Kč. 

Masky od Avon mám celkově ráda - tohle je moje čtvrtá (pokud se dá peeling vzít jako maska) a nikdy nezradily.

Používáte masky od Avon? Vyzkoušely jste masky Freeman? 

2 komentáře:

  1. Právě používám Freeman takovou tu se šmoulí barvou a nepřijde mi nic extra, spíš jen tak pro zlepšení nálady :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se po ni podívat, už delší dobu ji chci a právě mi došla maska takže je ideální čas pro pořízení nové :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)