2. dubna 2014

Nákupy - březen 2014

Hezkou středu :) Za měsíc březen jsem moc věcí nenakoupila, jelikož mi nic nedochází a nic jsem nepotřebovala, ale i přes to jsem tu s nákupy. Čím jste si v březnu udělali radost vy?


Balea sprej na nohy a do bot - Potřebovala jsem něco jako deodorant do bot a na jaro-léto to bude taky super věc. Koupeno v DM, 100 ml, 45 Kč.
Gabriella Salvete Infinite Definition řasenka (7 ml)  a CC cream (30 ml) - V březnu Gabriella Salvete přišla s těmito novinkami a na jejich stránkách proběhlo i testování, ve kterém se mi podařilo získat tyto dva produkty.
Rival de Loop Hydro maska ubrousek - Dlouho jsem chtěla tenhle typ pleťové masky vyzkoušet a za 15 Kč jsem ji v Rossmannu nemohla nechat.
Oriflame Tender Care Almond - Neboli univerzální balzám v podání Oriflame, který můžete namazat snad na cokoliv. Moc hezky voní, je ho 15 ml a dostala jsem ho od kamarádky.
Balea sprchový gel Hvězda - Klasická cena a velikost (30 Kč a 300 ml) sprcháče od Balea. Voní jemně, trochu sladce, zatím je dobrý.

4 komentáře:

  1. Ty dva produkty od značky gabriella salvete vypadají opravdu skvěle, zajimalo by mě jaký je ten CC cream?:) a sprej do bot od balei, chci taky strašně dlouho vyzkoušet :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch novinkách od Gabriella Salvete bude určitě článek :) Sprej do bot se objeví asi později :)

      Vymazat
  2. Sprcháč od Balea je strašně super. Krásná jemná vůně :)

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprej do bot by mohl být dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)