26. dubna 2014

Essence stay matt lip cream (03 Soft Nude)

Krásné sobotní dopoledne :) V lednu byl v drogeriích výprodej pár výrobků od Essence, aby byly jako každý rok nahrazeny novými nebo byl vylepšen obal. Jinak tomu nebylo ani u tohoto matného "lesku" na rty. Už nějakou dobu předtím jsem se po něm koukala a když stál už jen 30 Kč, tak jsem ho tam nemohla nechat. Stojí vůbec za těch 30 Kč? Čtěte dále :)


"silky lip cream for a soft matt finish"

barva je spíše světlejší hnědo-růžová, ve více vrstvách je samozřejmě tmavší

Tenhle typ matných "lesků" na rty se už neprodává, ale Essence předělala obal a zachovala je ve třech odstínech: 05 Velvet rose, 06 Soft nude a 07 Silky red, které seženete v drogeriích za 60 Kč. Obal je hezký, malý a obsah jsou 4 ml (nové by měly být 7 ml). Aplikátor je obyčejný, jako u lesku na rty.

Konzistencí je doopravdy krémový a hutný, ale rty vůbec nevysušuje. Vůně je zajímavá, četla jsem, že někomu připomíná vanilku... To teda nevím, mně to voní jemně a sladce (nic mi to nepřipomíná).Všimla jsem si, že když jsem ho použila už o trochu více, tak hodně zalézá do vrásek na rtech (pokud to neudělá ihned, tak v průběhu nošení) a po tak hodině je jen v těch vráskách a nevypadá to vůbec hezky. Proto ho raději nosím tak, že nejprve dám na rty balzám a pak až matný lesk. Tím se vyhnu alespoň trochu zalézání do vrásek, jelikož lesk úplně nezmatní a nezcuckatí. Výdrž - pokud ho mám bez balzámu na rty - je tak 1-2 hodiny s tím že občas něco sním, když už jsem ve škole. Spíše ho ale dříve ze rtů sundám, protože jak jsem napsala výše, zcuckuje a zaleze do vrásek. S balzámem na rty vypadá na rtech lépe o něco déle.

Za mně teda nic moc. Nejsem z toho nijak nadšená, ale zase ani moc zklamaná. Pokud se vám matné rty líbí, tak se na ně určitě koukněte, ale já bych se bez toho i obešla.

Jaké rty preferujete vy? Matné nebo lesklé?

Blog je nově i na facebooku! Odkaz - Zdeňka23 a v pravém horním panelu :) Připojte se - přidávám fotky (jelikož mi instagram momentálně nefunguje), odkazy na soutěže a mé nejnovější články.

3 komentáře:

  1. Barvička se mi moc líbí!
    Já mám ráda jak matné tak i lesklé, pro každou příležitost něco :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užasná barvička:)! Hodně mě zaujala!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)