24. dubna 2014

Rexona Biorythm Ultra Dry antiperspirant

Hezký čtvrtek :) Snad ještě nikdy jsem neměla něco, co by doopravdy pomohlo méně se potit. Pravda, že jsem ještě nevyzkoušela žádný krémový deodorant, tak snad tenhle typ pomůže... Já se zaměřím na ten klasický sprejový od značky Rexona. 


Jelikož se mi nepodařilo vyfotit složení a u těhle výrobků si myslím, že se na to kouká více lidí, tak jsem to alespoň vypsala...

Butane, Isobutane, Propane, Aluminium Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Gelatin Crosspolymer, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Aqua, Hydrated Silica, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch, Silica, BHT, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Cinnamy Alcohol, Citronellol, Coumarin, Geranoil, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.


Jako obvykle, snad ještě žádný deodorant/antiperspirant nesplnil doopravdy to, co se píše na obalu... Ani u tohoto tomu není žel jinak. Využití jsem pro něj našla před a po tělocviku, kdy nepotřebuju nic moc účinného. Pro tuhle potřebu mi stačí parádně.

Všimla jsem si, že spíše plní funkci deodorantu - tudíž zabrání zápachu. Což můžu určitě potvrdit, né ale po 48 hodin (to jsem ani nezkoušela :D). Podpaží pak voní teda po deodorantu, což je příjemná, řekla bych typická vůně pro deodorant, nijak zvláštní. Co se týče funkce zábrany pocení, to nezvládá skoro vůbec, pokud se moc nepotíte, tak postačí, ale do i teplejšího jarního dne ne.Občas se musí déle lahvičkou třepat, než se dá použít. Líbilo by se mi vzadu takovéto "zamykátko" aby to jen tak někde v tašce samo nevystříklo, když se na to omylem zatlačí. Taky jsem si všimla, že na oblečení zanechává skvrny - spíše ale ve vnitřní části rukávu. Jelikož jsem ho dostala dárkem, tak jsem cenu hledala na internetu a našla jsem ji v rozmezí 50-80 Kč

Máte nějaký tip na dobrý deodorant nebo antiperspirant? 

3 komentáře:

  1. Mám podobnou verzi, akorát místo Ultra dry je to Fresh a s vůní aloe vera. Za mě z drogérkových antiperspirantů/deodorantů to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela :) Voní fakt až do večera, pocení bych řekla, že taky omezuje, i když se asi nepotím nějak extra a nemám oblečení, na kterém by šly zpocené kruhy vidět.
    Ale ta vůně je pro mě hodně důležitá, většina takových sprejů přestane vonět tak po půl hodině a tento cítím i večer před sprchou :) Takže jako tip ti můžu dát tento no :D Bývají často někde v akci třeba za 40kč, tak ho můžeš zkusit a porovnat :)

    OdpovědětVymazat
  2. hello there and thank you for your info – I have certainly picked up something
    new from right here. I did however expertise some technical points using this site, since I experienced to reload the web site lots of times previous
    to I could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is
    OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times
    will sometimes affect your placement in google and
    can damage your quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Anyway I'm adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again soon.

    My blog - transformers age Of extinction hack

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)