6. dubna 2014

První dojmy... Rival de Loop Hydro maska ubrousek

Hezkou neděli :) Nedávno jsem byla v drogerii Rossmann a našla tam tuhle masku/ubrousek, kterou jsem viděla zatím snad jen od Garnier a za tu cenu jsem si řekla, že ji jednoduše musím vyzkoušet. Jaká je se dozvíte dál v článku :)



maska rozložená na ručníku
Když jsem si dala masku/ubrousek na pleť, tak jsem se bála, že nebude držet, ale držel dobře. Pleť chladí což bylo fakt příjemné. Neštípe na pleti ani v okolí očí a voní trochu jako Alpa (což mě právě trochu vyděsilo, ale bylo to v pohodě). Ubrousek je slizký a nasáklý nějakou tekutinou. Po těch 10 minutách jsem ho sundala a na obličeji to "slizké" zůstalo - mělo se to vmasírovat do pleti nebo utřít - vmasírovala jsem to a po pár minutách a opláchnutí pleti vodou byla výsledkem jemná a hydratovaná pleť Masku bych tedy mohla doporučit, ale raději si koupím masku v tubičce, kterou můžu používat i měsíc. Hodila by se řekla bych pro jakýkoliv typ pleti, jelikož pleť hydratuje.

Bylo to celkem zajímavé a vtipné ubrousek takhle používat, ale na pobavení a vyzkoušení postačil. Určitě se kouknu do drogerie po dalších podobných maskách a pokud najdu nějakou další (a bude levná) tak se o ní dozvíte určitě v článku :)

Vyzkoušeli jste masku alá ubrousek? 

PS: Založila jsem stránku na fb pro blog, byla bych ráda, kdyby jste se přidali a dali "To se mi líbí" :) Odkaz najdete TADY nebo v pravé liště blogu.

6 komentářů:

  1. Ja jsem takovou masku zkoušela taky jen jednou a bylo to dobré :-D Akorát mi přišlo, že ta moje nic moc s pletí neudělala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, že to nic moc nedělá, ale na zpříjemnění dne to postačí :D

      Vymazat
  2. Musím uznat, že mě článek zaujal už jen vybranou věcí k hodnocení, neb když jen uviděla v nadpisu "Hydratační maska ubrousek", musela jsem si článek přečíst, abych věděla, jak to funguje :D ... a očividně dost dobře :) Zaujalo mě i, že je bez parabenů, což je zrovna něco pro mě. Díky za krásný článek, ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí článek :) Určitě ji taky zkus.

      Vymazat
  3. Měla jsem tuto plátýnkovou od značky Skin79 a dost se mi po ní zhoršila pleť, takže Skin nebrat...

    OdpovědětVymazat
  4. Je celekm dobrá ,ale potom když jsem si jí sundala tak mě pálil obličej a měla jsem ho celej cevenej no nevím proč :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)