14. dubna 2014

Pale Pink Nails (Oriflame + Maybelline) │ Nehty

Krásné pondělní dopoledne :) Po menší lakovací pauze jsem nedávno vytáhla ne moc používaný lak od Oriflame ve světlé růžové barvě, který postačí k tomu, aby nehty nebyly moc výrazné, ale vypadaly hezky...


 Oriflame Pure Colour Nail Polish - Pastel Pink - Lak jsem si koupila asi před rokem, když jedna spolužačka donesla do školy katalog Oriflame. Tyhle laky měli v akci za 39,- nebo 49,- a já chtěla světle růžový lak. Bláznivě jsem si myslela, že to bude pastelová barva, ale kryje možná tak ve 4-5 vrstvách. Lak ale schne pomaleji, takže by byl celkem problém tolik vrstev nanést. Co se výdrže týče, tak tou není špatný, má celkem obvyklou výdrž 1-2 dny v hezkém stavu s trochu poškozenými špičkami - nejde to ale vidět, právě díky tomu, jak je lak světlý. Jak jde z fotky poznat, lak dělá trochu šmouhy, takže byla už nutnost přes něj dát něco, co to zakryje. Štěteček má malinký, takže super pro kratší nebo malé nehty.

na fotce mám na nehtech 2 vrstvy laku

Jak jsem už výše psala, nutností bylo přidat něco navrch, tak jsem sáhla po mém aktuálně asi nejoblíbenějším laku od Maybelline č. 47, který jste v článcích s nehty mohli vidět už několikrát.

Líbí se vám nehty? Máte zkušenosti s laky od Oriflame?

3 komentáře:

  1. S těma třpytkama to vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása! nude barvičky teď letí:3 mě se to osobně víc líbí bez třpytek, ale nic se tím nezkazí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)