28. dubna 2014

Lambre Classic Creamy eye colors eyeshadow

Ahoj :) V jednom z Ladyboxu minulý rok se objevily tyto krémové oční stíny od Lambre. Už jsem na ně psala recenzi, ale jelikož jsem na ně trochu změnila názor, tak jsem si řekla, že jí napíšu znovu - snad to nikomu nebude vadit. Jaký je můj nynější názor na ně - čtěte dále :)


Tekuté oční stíny v univerzálních odstínech, které vydrží i dlouhý den. Stíny nanášejte aplikátorem a nechte zaschnout. dosáhnete tak intenzivního odstínu. Pokud toužíte spíše po přirozeném efektu jemné barvy, nanášejte bříšky prstů a rozetřete do ztracena. (letáček z Ladyboxu)

stín jsem na fotkách nanesla aplikátorem aby byla barva intenzivnější

Stíny mají opravdu moc hezkou barvu, která je přirozená i při používání aplikátoru ze stínů (barva je jen více lesklejší, když se nerozmaže prsty). Je to hnědá barva s hodně stříbrnými odlesky bez třpytek. Nijak nevoní, jen když si přičichnu přímo k aplikátoru, tak cítím trochu alkoholovou vůni. Stín se dá i hezky rozmazat, ale po cca půl minutě zaschne, takže musíte pracovat rychle. S čím ale nesouhlasím je to, že vydrží i dlouhý den, mně teda moc nevydržely a slily se do vrásek dříve jak za 1 hodinu bez použití báze. Když jsem pod stín použila bázi od Elf, tak mi vydržely skoro celý den pořád v hezkém stavu! Nebyly už tak intenzivní, ale lesklost a nějaká barva zůstala. Balení je hezké, malé a celkem pevné s zlatým vrškem a logem Lambre. Aplikátor je stejný, jako je třeba u lesku na rty, jen trochu menší - nanese až moc produktu, takže je třeba ho otřít.

Stíny bych teda mohla doporučit, ale jen pokud máte doma nějakou bázi pod oční stíny. Zkoušela jsem je použít i jako linky a taky to nevypadalo vůbec špatně! Na eshopu jsem je našla za cenu 139 Kč, objem je 3,5 ml a můžete si vybrat z 5 ti odstínů. Já mám odstín 05 Zlatý med. Stín se může zdát možná dost drahý, ale stačí ho opravdu maličko - myslím, že to nikdy nespotřebuju! :)

Máte zkušenosti se značkou Lambre?

3 komentáře:

  1. Já lesky moc nepoužívám. Spíš vůbec. Ale vždy se mi hrozně líbily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám je taky, akorát ten druhej odstín a jsou příšerný, vydržej max hodku a jsou pryč i s bází.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)