8. dubna 2014

L'oréal Studio Silk & Gloss Straight Cream

Hezký den všem :) Na nějakou super péči o vlasy jsem nikdy nebyla a nikdy to moc neřešila (taky podle toho moje vlasy vypadají - jen co zaprší tak je mám jak ovce), ale i přes to jsem čekala, že mi tohle s mým problémem krepatých vlasů pomůže... Jak obstál se dozvíte dál v článku :)

z čehopak to je vyrobeno?? ↑
to "jakoby víčko" vytáhnete trochu nahoru a voilé dírka je na světě a můžete nanášet :)

Tenhle "krém" jsme měli předtím ve verzi ve spreji a tento byl zdarma k žehličce. Jak jsem se radovala, že jsem našla vůbec něco, co je proti krepatým vlasům. Moje radost ale netrvala moc dlouho. Už ho používám celkem dlouho, předtím kdy vím, že si budu vlasy žehlit atp. ovšem nikdy mi s krepatostí nepomohl. Jelikož si vlasy tepelně neupravuju každý den, tak moc nemůžu posoudit tu ochranu proti teplu, ale pokud máte stejný problém jako já, tak tohle vám nepomůže. Na obalu se ale dokonce píše toto:

První uhlazující krém (od Studio line) s mikrovlákny hedvábí pro použití s žehličkou na vlasy nebo fénem. Vyhlazuje vlasy pramen pro prameni a navíc je chrání před horkým vzduchem. Výsledek: vlasy jsou uhlazené, lesklé, hebké na dotyk a nekrepatí se po 24 h. 

Musím uznat, že vlasy jsou po něm hebké a dal by se použít jako balzám na vlasy, jelikož vlasy zjemní a dají se i lépe rozčesat. Nezatěžuje je a pokud to nepřeženete, tak ani nemastí. Krém má bílou, takovou mléčnou barvu a moc hezky voní - vůně zůstane i na vlasech, ale né na moc dlouho.

Cena je do 130 Kč, seženete v každé drogerii s L'oréal vlasovou kosmetikou (Teta, DM, Rossmann..).

Doporučila bych ho tedy na tu ochranu proti teplu, jinak bych se vrátila ke sprejové verzi, která alespoň vlasy trochu vyrovnala a taky působila jako balzám na vlasy.

Máte zkušenosti s touto řadou Studio od L'oréal? Jaký je váš oblíbený produkt na vlasy?

3 komentáře:

  1. Ja som mala aj tento aj sprejovy a sprej je urcite lepsi :)

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju od nich sprej na termoochranu :) určitě doporučuji vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám taky a jsem docela spokojená:) Mě se vlasy lámou a mám je docela poničené a tohle mi docela pomáhá:) A já si všechno od loreal přepisuju na thoreal snad pochopíš:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)