10. dubna 2014

Garnier Fructis Antidanruff 2 in 1 šampon

Hezký čtvrtek :) Už párkrát dost pršelo, tak jsou snad zemědělci nadšení, že mají zalito, ale už by to snad stačilo... Velký nadšenec deště (pokud ovšem nesedím doma v teple) nejsem - navíc se mi vlní vlasy a krepatí se ještě více než jsou normálně. Po menší úvaze v DM a doporučení kamarádky jsem skoro před měsícem koupila tento šampon od Garnier (používáme ho doma všichni, ale jelikož jsem od Garnier měla šampon jen jeden, tak o něm chci napsat). 

Jak jsem třepala šamponem, tak jsem z toho pak měla na ruce bublinky :D
Když jsem ho kupovala, tak byl navíc v akci za 80 Kč a je ho 400 ml. Šampon slibuje vlasy bez lupů, měly by se dát dobře rozčesat díky balzámu, který už obsahuje a posílení vlasů. Musím uznat, že když jsem začala používat šampon jiný, tak jsem lupy viděla více, takže s lupy opravdu pomůže (neřekla bych ale, že je úplně odstraní, možná při dlouhodobějším používání). Po umytí jsem nepoužívala nezoplachový balzám, jelikož jsem vlasy rozčesala i bez něj. Posílení vlasů jsem si nevšimla, vlasy nemám ani nijak zničené, jen trochu suché. Konzistence je hustá, má jemnou zeleno-šedou barvu. Příjemně voní a vůně jde cca den ještě z vlasů cítit pokud nic jiného nepoužijete.

Šampon bych tedy určitě doporučila. Nijak neuškodil, ale ani to není žádný zázrak. Pokud hledáte obyčejný šampon navíc s balzámem tak zkuste tento :)


Jakou máte zkušenost s šampony značky Garnier? Máte nějaký osvědčený výrobek na krepaté/suché vlasy?

Stránky blogu na Facebooku: Zdeňka23

2 komentáře:

  1. Zatím jsem žádný šampon od Garnieru neměla :) Na suché vlasy jsem si nedávno pořizovala olivovou masku z Avonu, ale jinak o žádném zázračném přípravku nevím, ale taky bych to potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od garnieru,jsem měla jen ten z té oranžové řady,jinak s nima nemám zkušenosti;) skvěly članek;)*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)